البواب وعمايلة فيا شوفت النيك علي اصولة ليلة لن تتكر

البواب وعمايلة فيا شوفت النيك علي اصولة ليلة لن تتكرر
صور نيك - صور سكسسكس امهاتسكس اخ واختهسكس محارم

كبداية قصصي احب اولا ان اعرفكم بنفسي عبير مطلقة اعيش بشقة تركها لي طليقي كنت كل يوم بخرج لشغلي
لاني فاتحة محل ملابس حريمي وبخلص شغلي وبرجع البيت بلاحظ ان البواب بيصلي ديما بصات غريبة
كنت ساعات بحس بالشفقة من ناحيتة وعمري ما فكرت في يوم ممارسة الجنس مع البواب
وكانت نظرتي لية عادية وكنت ملاحظة اهتمامة الزائد بيا خصوصا انوا بيتمني اني ابقا معايا اي طلبات لو كيس صغير كان بيجي بسرعة ويحاول يساعدني ويطلعة معايا
وكعادتي جئت في يوم كنت متعبة من العمل ووصلت المنزل متاخرة جدا واول ما طلعت من التعب غيرت ملابسي ودخلت اخد شور ووانا باخد الشور هجت قووي وحبيت ادعك كسي وانزل شهوتي عشان ارتاح وانام
دعكت كسي قووووي وقعدت اهيج واحك فية وادخل صباعي فية ورحت في عالم تاني كنت حاسة في الوقت دة ان زبر كيير في كسي عمال يخش ويطلع مكنتش فارق معايا مين المهم اني بضرب علي زبر عمال يسلك في كسي
وفجاءة
لقيت الجرس بيرن بسرعة جدا رحت خارجة عريانة وجبت اقرب روب ليا ولبستة وكنت بشعري وقلت مين لقيتة البواب جايب الانبوبة عايز يركبها وافتكرت اني قولتلة الصبح يشوف الانبوبة ضروري لان الغاز هيخلص عندي
في الوقت دة قلت البواب فلبست الروب وكنت بشعري والمية عمالة تنزل من شعري المبلول علي الروب
ففتحت الباب اول ما فتحت اتفاجيء البواب لقيت نظراتة غريبة جدا ليا فقلتلة خش ركبها ودخلت المطبخ معاة اديتة مفتاح الانبوبة لقيتة مرتبك جدا وعرقان وعمال يبص ليا واول ما يحس اني مركزة يقوم يبص في الانبوبة ويكمل شغلة

فكرت ساعتها وانا هايجة قوووي وخصوصا انوا قطعني من تنزيل شهوتي في زبرة وبصيت علية حسيت انوا كبير قووووي
فرحت وسعت رباط الروب عليا عشان يبان جسمي اكتر لية واشوف ردة فعلة

واول ما وسعتة لقيتة هاج قوووووي وعرق خالص فرحت وطيت جمبة ومسجت الامبوبة وقربت صدري لية قوووي وقولتلة مالك امسكلك الامبوبة فلقيتة بيقلي ياربت وقعد يربط ويبص ليا قوووي وينزل وشة فرحت وهو بينزل وشة رحت هزيت صدري وخبطة فية فلقيتة قعد يحرك شفايفة عليا

فرحت فكيت الروب كلة وقولتلة دا اللي نفسك فية فرد عليا هتجنن علي كدة يا استاذة عبير فرحت قولتلة تعال طب انتا قطعتني عن الشور اللي نفسي فية تعال خدة معايا

صور نيك - صور سكسسكس امهاتسكس اخ واختهسكس محارم

وسبقتة علي الحمام لقيتة محصلني اول ما خش بسرعة قام قلع هدومة وانا كنت ملط اول ما شفت زبرة مسكتة بايدي جامد وقعد احسس غلية من طولة الجبار وكنت هايجة قوووووي وهو مسك بزازي وقعد يقفش فيهم فرحت شديتة من زبرة قووووي وحشرتة في كسي وهو بقا يقول اهات اكتر واكتر وقعد يتكلم كلام كتير وهو هايج
وعمال يدخل زبرة بقوة وانا عمالة اهيجة اكتر واقولة عايزة نيكة منسهاش طول عمري
وهو يقولي ل ما بشوفك زبري بيقف كنت بحلم باليوم دة وانا عمالة اقولة ااااااة نيك اكتر تعبانة قووووووووي

وعشان اهيجة اكتر قومت قولتلة ادام كنت بتحلم بيا انا هخليك تعيش الواقع وقمت شغلت الدش ووقفنا تحتة ومسكت زبرة وقعدت امص فية قووووي والمية عمالة تنزل علينا وهو مسك راسي قووووي وقعد يشدها علي زبري وبعدين قام شايلني ورافعني علي زبرة ساعتها حسيت بمتعة واحساس مقدرش اوصفة وزبرة عمال يخش ويطلع وكسي عمال يلسعني لسعة المتعة وانا حضناة والمية عمالة تتطفي في ناري
لحد ما مرة وحدة لقيت حنفية فتحت في كسي كان لبنوا سخن قووووووي وممتع قووووووي وهو نازل في كسي وخدنا الشور سوا وكانت نيكة مقدرش انساها فعلا

البواب وعمايلة فيا شوفت النيك علي اصولة ليلة لن تتكرر
صور نيك - صور سكسسكس امهاتسكس اخ واختهسكس محارم

كبداية قصصي احب اولا ان اعرفكم بنفسي عبير مطلقة اعيش بشقة تركها لي طليقي كنت كل يوم بخرج لشغلي
لاني فاتحة محل ملابس حريمي وبخلص شغلي وبرجع البيت بلاحظ ان البواب بيصلي ديما بصات غريبة
كنت ساعات بحس بالشفقة من ناحيتة وعمري ما فكرت في يوم ممارسة الجنس مع البواب
وكانت نظرتي لية عادية وكنت ملاحظة اهتمامة الزائد بيا خصوصا انوا بيتمني اني ابقا معايا اي طلبات لو كيس صغير كان بيجي بسرعة ويحاول يساعدني ويطلعة معايا
وكعادتي جئت في يوم كنت متعبة من العمل ووصلت المنزل متاخرة جدا واول ما طلعت من التعب غيرت ملابسي ودخلت اخد شور ووانا باخد الشور هجت قووي وحبيت ادعك كسي وانزل شهوتي عشان ارتاح وانام
دعكت كسي قووووي وقعدت اهيج واحك فية وادخل صباعي فية ورحت في عالم تاني كنت حاسة في الوقت دة ان زبر كيير في كسي عمال يخش ويطلع مكنتش فارق معايا مين المهم اني بضرب علي زبر عمال يسلك في كسي
وفجاءة
لقيت الجرس بيرن بسرعة جدا رحت خارجة عريانة وجبت اقرب روب ليا ولبستة وكنت بشعري وقلت مين لقيتة البواب جايب الانبوبة عايز يركبها وافتكرت اني قولتلة الصبح يشوف الانبوبة ضروري لان الغاز هيخلص عندي
في الوقت دة قلت البواب فلبست الروب وكنت بشعري والمية عمالة تنزل من شعري المبلول علي الروب
ففتحت الباب اول ما فتحت اتفاجيء البواب لقيت نظراتة غريبة جدا ليا فقلتلة خش ركبها ودخلت المطبخ معاة اديتة مفتاح الانبوبة لقيتة مرتبك جدا وعرقان وعمال يبص ليا واول ما يحس اني مركزة يقوم يبص في الانبوبة ويكمل شغلة

فكرت ساعتها وانا هايجة قوووي وخصوصا انوا قطعني من تنزيل شهوتي في زبرة وبصيت علية حسيت انوا كبير قووووي
فرحت وسعت رباط الروب عليا عشان يبان جسمي اكتر لية واشوف ردة فعلة

واول ما وسعتة لقيتة هاج قوووووي وعرق خالص فرحت وطيت جمبة ومسجت الامبوبة وقربت صدري لية قوووي وقولتلة مالك امسكلك الامبوبة فلقيتة بيقلي ياربت وقعد يربط ويبص ليا قوووي وينزل وشة فرحت وهو بينزل وشة رحت هزيت صدري وخبطة فية فلقيتة قعد يحرك شفايفة عليا

فرحت فكيت الروب كلة وقولتلة دا اللي نفسك فية فرد عليا هتجنن علي كدة يا استاذة عبير فرحت قولتلة تعال طب انتا قطعتني عن الشور اللي نفسي فية تعال خدة معايا

وسبقتة علي الحمام لقيتة محصلني اول ما خش بسرعة قام قلع هدومة وانا كنت ملط اول ما شفت زبرة مسكتة بايدي جامد وقعد احسس غلية من طولة الجبار وكنت هايجة قوووووي وهو مسك بزازي وقعد يقفش فيهم فرحت شديتة من زبرة قووووي وحشرتة في كسي وهو بقا يقول اهات اكتر واكتر وقعد يتكلم كلام كتير وهو هايج
وعمال يدخل زبرة بقوة وانا عمالة اهيجة اكتر واقولة عايزة نيكة منسهاش طول عمري
وهو يقولي ل ما بشوفك زبري بيقف كنت بحلم باليوم دة وانا عمالة اقولة ااااااة نيك اكتر تعبانة قووووووووي

وعشان اهيجة اكتر قومت قولتلة ادام كنت بتحلم بيا انا هخليك تعيش الواقع وقمت شغلت الدش ووقفنا تحتة ومسكت زبرة وقعدت امص فية قووووي والمية عمالة تنزل علينا وهو مسك راسي قووووي وقعد يشدها علي زبري وبعدين قام شايلني ورافعني علي زبرة ساعتها حسيت بمتعة واحساس مقدرش اوصفة وزبرة عمال يخش ويطلع وكسي عمال يلسعني لسعة المتعة وانا حضناة والمية عمالة تتطفي في ناري
لحد ما مرة وحدة لقيت حنفية فتحت في كسي كان لبنوا سخن قووووووي وممتع قووووووي وهو نازل في كسي وخدنا الشور سوا وكانت نيكة مقدرش انساها فعلا

انا والشهوة

صور نيك -صور سكس -صور سكس متحركهافلام نيك -سكس نار - قصص سكس

لي لي 25 عاما ، ميدو 26 عاما
لم أكن اعتقد اني سأصبح شبقة جنسيا إلي هذا الحد بل ان الجنس يتملكني ولم اعتقد انه ممتع جدا لتلك الدرجة تبدأ الاحداث في فترة الاعدادية كأبنة الرابعه عشر ربيعا كنت في تلك الفترة ارتدي سنتيانه مقاس 32 كان كثيرا من صحبات والدتي يتعجبون من هذا الأمر لم افهم وقتها السبب ولكني فهمت بعد الفترة حينما كنت عائدة من احدي الدروس الخاصة وقام شاب بمعاكستي وكنا وقتها في الشتاء كان كلما اقتربي مني احسست بقشعريرة جعلت حلماتي تنتصب وتظهر ولما لا وهذا الصدر النافر لا يجد اي سنتيانه تحتويه رغم صغر السن ليصدمني بقوله ي****وي علي البزاز الجامدة دي اومال لما تكبري هتعملي ايه ويصفعني علي طيزي ليقول احااااا دي عامله زي الجيلي انتابني الخوف الشديد واسرع خطواتي لأخرج من هذا الشارع الموحش تملكني الخوف فترة كبيرة جدا حتي وانا في البيت حتي اتخذت قرارا حينما سمعت إحدي قريباتي تنذر أمي خلي بالك بنت جسمها حلو وفاير اوي لحد يعاكسها وهي لسه مش فاهمه لأتخذ قرار سريعا دخلت غرفتي وأغلقت الباب جيدا وقمت بنزع ملابسي لأبقي بالبرا والأندر فقط وأنظر بالمرآه لأجد أمامي "وصفا لجسدي" جسم متناسق أبيض مشدود طياز بارزة عن جسدي وبزاز نافرة جدا ورجل ممشوقه تذكرت كلام الشاب فقمت بهز جسمي فوجدته كالجيلي تماما
مرت السنين سريعا ومعاكسات كثيرة حتي رآني أحد الشبان كنت حينها في العام الأول لي بالجامعة كانت قد تفجرت انوثتي بالكامل وكنت قد فهمت الجنس ومعاني الكلمات ، كنت احب ان ارتدي دريلات بأندر فتله بدون علم أمي واترك هذه الطيز النافرة جدا رغم وزني الخفيف كان طولي في تلك الفترة وصل إلي 160 سم ووزني 58 كيلو وكنت احب ان ارتدي سنتيانه بوش اب رغم ارتدائي مقاس 42 لضخامه هذا الصدر كنت أحب ان ارتدي تلك الملابس لترك الحرية لطيزي تتحرك كما تريد واري في عين البنات قبل الشباب تلك الشهوة والرغبة في لمس هذه الطياز ، تقدم هذا الشاب والذي كان في تلك الفترة يحضر مؤتمرا تنظمه الجامعه لطلبة كلية الهندسة سألني بالصدفة أين الكلية وصفت له المكان بالتحديد جذبني بهدوءه وعدم النظر لجسدي كان طويل البنيه لديها عضلات بسيطة تنم عن رياضي تمنيت ان انزع عنه تلك البدله لاري جسده المثيرة وربما تلك أول مرة التي أثار فيها علي شخص مر الوقت وعلمت بإنتهاء ميعاد المؤتمر تصنعت بالبحث عن احدي صديقاتي ورأيته وهو خارج محاط بعدد من المعيدين يسألونه عن أشياء كثيرة علمت حينها انه طالب بكلية الهندسة بجامعة ميتشجن وله براءة اختراع في البرمجة ، رآني فأشار إلي بخمس دقائق وآتي إليك لا أعلم لما انتظرته ربما ماء الشهوة الذي يخرج من بيت قدمي ولاول مرة تمنيت اني ارتدي اندر كامل ليستر ماء شهوتي وتلك الرغبة الجامحة لانقباضات كسي انتظرته ومرت الخمس دقائق كما الساعات حتي بادرني بشكره لي ودعوته للغداء في احدي المطاعم وافقت وتطورت العلاقة حتي اصبحت حبا كنا دائما نخرج حتي فاجأني بطلبه بالسفر للقاهرة وان اذهب معه قلقت للغاية خاصه وماذا اقول لوالدتي تلك الدكتورة بالجامعة والتي تعرف انه لا رحلات في تلك الفترة ومع إلحاحه وافقت علي اتفاق اننا سنذهب في الثامنه ونعود عند الخامسه اخبرت احدي صديقاتي بالأمر والتي تعرفها امي حتي إذا سألت عني تخبرها بأي أمر كنت اعرف عن صديقتي تلك الكثير وعن حبها لاحد الاشخاص وانها تقابله في إحدي الشقق وكان هذا الأمر أكثر ما يطمأنني ولكنه باغتتني صديقتي لتخبرني عارفه هيعمل ايه لارد عليها هنخرج لتقترب مني وتقول لاء يا خايبه ده هيقرب ويتكلم بهدوء في تلك اللحظه دبت الاثارة في للمرة الثانية ونزلت ماء شهوتي لأجدها اقتربت من رقبتي وتقبلها لأخرج تنهيده وتنهار اعصابي لتلتقط شفتاي المكتظه بنهم وتدخل يدها تحت الفستان وتدعك كسي بسرعة لابدأ في تقبيلها انا ايضا وبنشوه كبيرة لتخرج يدها من علي هذا الكس الباكي وتنظر إلي وتقول جسمك سخن يالبوة لا اكذب عليكم اثارتني تلك الكلمة جدا في اليوم التالي قابلت ميدو واخذني بسيارته وذهبنا القاهرة كنت ارتدي بنطلون يكاد يدخل في وتي شيرت وغيرت من لفة الطرحة لأجعل تلك الرقبة الناعمه اوضح واضع بيرفيوم فاضح للغاية ومكياج كامل وصلنا القاهرة وفطرنا في إحدي مطاعم المعادي علي النيل قضيت وقتا مرحا ثم طلبت منه ان نذهب مكان به خضرة انتشي وجه جدا وذهب إلي ما يسمي الازهر بارك دخلنا سويا وكأنه يعرف المكان جيدا جلسنا بين شجرتين لا يعرف احدا ان يرانا وجدت نفسي اضع رأسي علي كتفه لينظر إلي وانا أيضا وبدون ان نتحدث تلاقت شفاهنا اااااااااه كم كنت اتوق لاتذوق شفاهه وادخل لساني وكأني كنت اريد هذا منذ عمر ليقوم برفعي علي حجره والف قدمي حول خصره ليقبل رقبتي اااااااااه كانت تنهداتي كأمرة في معركة جنسية مع فحول من الأزبار ولكن هذا يحدث لي دون حتي ان انزع قطعة من ملابسي وبينما يقبل رقبتي ادخل يديه الي صدري ليخرجهم من سجن السنتيانه ليلتقطهم بفمه واضغط علي رأسه اكثر ليرضع فيهم اااااااااه وبيده الاخري يفك زرار البنطلون ليتفاجئ بعدم وجود اندر ويزداد رضاعه بنهم في صدري لتحمر حلمات بزاز ويده الاخري علي كسي تدعكه اكثر واكثر واتلوي من شده النشوي وارتعش ليخرج مائي وشهوتي لالحق نفسي بإحدي المناديل خشيه ان يظهر شي علي الجينز ، لم اكد ان انتهي حتي سحب يدي علي عضو ليقول زبي مستريحش توقفت لوهله افكر قمت بفك سوستة البنطلون ومدت يدي لاخرجه واحركت يدي عليه بسرعه ليطلب مني ان امصه لم اكن افهم مقصده فليست خبرتي بتلك الدرجه ليقف ويسند ظهره للشجرة ويخرجه كامله لابدا بتقبيله وادخله في فمي ما اجمل تذوقه واصبحت امصه بسرعة كبيرة وادعك بيدي هذا الزب الضخم حتي وجدته قد انتشي وقام بالقذف بعيدا عن وجهي انتهي اليوم سريعا ويأتي واسرته اخر الاسبوع ليتقدمو لخطبتي تمت الموافقة وفي تلك الترة تقابلنا كثيرا حتي جاءت وقت الذهاب لشراء الشبكة ارتديت فستان وركبنا بالسيارة بجوار بعضنا بعضا ثم سحب يديه ليلمس فخدتي ولحمي توترت في البدايه وتصنعت الزعل ليقوم بلمس فخدتي بنعومه واقرب يده إلي فرجي ليدعكه واخرج هذا العضو المنتصب في محبسه ليقول بتعملي ايه يا مجنونه واقول بدعكه لنأتي بشهوتنا في آن واحد ويقوم بمسح منيه بسرعه قبل ان يظهر علي الجينز
في اليوم التالي كنا علي اتفاق مسبق ان نحتفل نحن احتفالا يليق بشهوتنا كنت قد نزعت كل شعرة في جسدي رغم قلته للغايه فجسدي ابيض كما هو وتقابلنا وذهبنا الي شقته او شقه زواجنا بدون علم احدا بالطبع دخلت احدي الغرف الغير مجهزه ونزعت كل ملابس ارتديت لانجري ليتفاجئ ..............
يتبع للقصة بقية

جاري ينكني بشدة قطع كسي

صور نيك - صور سكس متحركه   سكس محجبات نارسكس جماعي -تحميل صور سكس -افلام سكس

هاي انا عبير مطلقة بعيش في شقة سبهالي طليقي ومنذ سنوات وانا اعيش في وحدة وكنت دائما اتمني ان اعيش لحظات النوم مع راجل في سرير واحد ولاكن كنت ديما بخاف
وليا جاري شاب عمرة 27 عام بسبب مشاكل بينة وبين زوجتة انفصلت علاقتهما ويعيش منذ 6 شهور بدون زوجة
كنت اتمني ان انام معة وكنت كل يوم بحط ايدي علي كسي واتخيل انوا معايا

لحد ما في يوم من الايام خرجت من البيت صباحا لشراء بعض المستلزمات ورجعت البيت ودخلت فلقيت الباب بيخبط
فتحت الباب لقيتة بيقلي ممكن اخد امبوبة من عندك للصبح لان الغاز عندي خلص ومش عارف اعمل اية

فقولت لية اتفضل طب في امبوبة عندي في المطبخ تعال خدها دخل هو يجيب الامبوبة وكان بيشرحلي انوا كان بيعمل فراخ وللاسف الامبوبة بتاعتة خلصت

وهو واقف قدامي هجت قوووي علية تخيلت كل اللحظات اللي بحط فيها ايدي علي كسي وبلعب فية مستنية وعمالة اقول لنفسي المفروض مضيعش الفرصة من ايدي

لحد فعلا ما قررت اني اتحرك واعمل شيء وخصوصا انوا حابب الكلام معايا وانوا معترضتش علي دخولة الشقة بتاعتي

فقلتلة بص انتا وحيد وانا وحيدة ومظنتش انك بتعرف تعمل اكل كويس واكيد وحشك اكل الحرام سبني انا هعمل اكل

وكمان ساعة عدي وناكل سوا وبالمرة نفتح نفس بعض ومتخليش بس حد يشوف فلقيتة متردد فقلت لية احنا في وحدة ولازم نحس ببعض ومتكسفنيش

فوافق وخرج قررت اني اعمل السهرة بجد وان دي فرصتي الذهبية للحصول علي ما اتمناة وبالفعل بعد ساعة جة
وكنت حضرت الاكل وبدل العباية اللي كنت بلبسها لبست بنطلون جينس وبدي والطرحة علي خفيف
واول ما دخل

عينة منزلتش من عليا من الهيجان اللي كان فية ولاحظت من كلامة انو متوتر فحبيت اسخنة اكتر فقومت حطيت الاكل

واول ما قعدنا فقمت شلت الطرحة من عليا وقعدت قدامة لقيتة باصصلي وسرحان قولتلة مالك انتا مشفتش شكلك ستات من فترة هي مراتك كانت حرماك زي جوزي

فابتسم وقالي مراتي مكنتش ستات بس ازاي جوزك كان حارمك انتي والا غلطة فابتسمت وقولتلة والا غلطة والا غلطة قالي خالص فرحت قولتلة عجباك يعني فلقيتة بيقولي مش عارف ارد

ساعتها حسيت اني هقدر اوصل للي عوزاة فقمت جبت كوباية مية وجيت وراة وحطتها وقصت اني اكب المية علي بنطلونة
ووقعت المية وغرقت بنطلونة فوق زبرة اللي كان باين اللي واقف جدا وواول ما وقعتها بسرعة استغليت الفرصة
وقلتلة معلش ونزلت ايدي بسرعة بمنديل علي زبرة وانا بقولة متتكسفش معلش لقيتة استجاب وسكت

فقعدت احسس علي زبرة بالمنديل لقيتة غمض عينة فرحت قولتلة واقف قووووي الظاهر فقالي من زمان وهو واقف عليكي فرحت

من غير ما احس بسرعة قوووي فتحت بنطلونة وطلعت زبرة اللي كان منتصب وواقف قووووي وكان طويل بشكل رهيب واحمر قووووي
ونزلت امص فية وهو مبلول بالمية اللي كبتها علية ومع انوا مبلول بالمية الا انوا كان سخن قوووي

حسيت لما مست زبرة اني مسكت كنز وهو بين ايدي وشفايفي وهو قاعد مستسلم علي الكرسي وبعدين راح رفعني من وسطي وقومني من علي زبرة اللي مكنتش عايزة اسيبة من طعمة الرائع

واول ما قومني راح نزل بنطلوني والاندر وقعد يبوس في كسي ويتكلم مع كسي كانة شخض بيعاتبة ويبوس كسي ويقولة انتا كنت فين من زمان وانا كنت بشوف لحسة وبوسة وكلماتة كنت بتقطع من الهيجان من اللي عملة مقدرتش امسك نفسي

ورحت مسكت زبرة وقعدت علية وقعدت اتنطط بسرعة جدا رغم اني كنت حسة بالم شديد الا ان مكنتش قادرة من الهيجان كنت مكملة ومستمرة وهو مغمض عينة وحضني قووووووي وانا لابسة من فوق

ويعدين راح رفع كل البدي اللي مكنتش لابسة تحتة حاجة وقعد يمص في بزازي بشكل جنوني جدا وقام شيلني وحططني علي الكنبة اللي في الصالة اللي كنا فيها وفتح رجلي وقعد ينيك فيا بشدة

كنت من المتعة والالم هيغمي عليا الا اني كنت بطلب منة انوا يبقا اسرع لان المتعة اللي كنت فيها والهيجان كانوا فوق اي شيء وخصوصا وزبرة طاير في كسي

وبعدين قام شايل زبرة المولع من كسي وقعد يمشية علي وشي وبعدين مسك بزازي ودخلة بينهم وهو واقف قدامي وانا قاعدة علي الكنبة وقعد يرفع قووووي في زبرة وينزلة ويحك في بزازي وانا قعدت اقفش في بزازي وهما علية وحضنينة وفجاءة لقيت اللبن السخن قووووي طاير علي وشي وعلي بزازي في كل حتة كنت مستمتعة قووووي بالمنظر دة وقعدت ادك بزازي بلبن زبرة النار اللي ولع في بزازي قدامة ومن ساعتها واحنا كل فترة بنسهر سهرة كدة

حكايتى مع المدام المحرومة

صور سكس 2019- نيك كس محجبه - سكس محجبات 2019 - تحميل سكس امهات

-سكس محارم -عرب نار


فى فتره من الفترات كنت اعمل بمحل لبيع اجهزة اكسسوار واجهزة محمول جديد ومستعمل المهم مرت ايام على عملى بهذا المحل واحرزت تقدم كبير فى هذا المجال واثبتت نفسى فيه فى يوم دخلت على زبونه جميله جدا وجسمها سيكسى موت وعلى الرغم من تردد نساء وفتيات كثيرين على المحل الا انى لم ارى احد بجمال هذه المراه كانت اكثر من جميله خمرية اللون سنها ما يقرب من الثلاثين او اكبر بسنه او سنتين تعلقت انظارى بها ولو استطيع انا ابعد نظرى عنها على الرغم انى جد جدا فى عملى وبفصل بين غريزتى وعملى الا اننى لما استطيع عدم النظر الى هذه المراه كانت كما نقول بالمصريه صاروخ لاحظت هى ذلك والتقت اعيننا فابتسمت وهى ايضا ردت على بابتسامه طلبت منى كفر للحمول بتاعها عرضت عليها جميع الوان كفرات الجهاز الاصليه ولم تبدى اعاجبها بشىء منهم طلبت منى كفر يكون مدلع شويه فابتسمت مره ثانيه وهى ايضا فاحضرت لها المطلوب وركبت الكفر الجديد ودفعت ثمنه وانصرفت لما استدرات لمغادرة المحل لم استطيع ابعاد نظرى عن مؤخرتها كانت اجمل واحلى مؤخره رايتها بحياتى متوسطة الحجم مستديره تهتز مع كل خطوه تخطوها فاستدرات على فجاه وراتينى انظر الى مؤخرتها التى جننتى فلم املك سوى الابتسام وهى ايضا مر يومين على تواجدها بالمحل وثالث يوم مرت بنفس الميعاد الذى حضرت به بالمره الاولى وكان الساعه 12 ظهرا وكالعاده فى الوقت ده بكون اول الموجودين بالمحل بحكم ان المفاتيح معى دخلت المحل وهذه المره كانت ترتدى طقم مغرى جدا يظهر جميع مفاتنها رحبت بها ولما اتمالك نفسى ولم استطيع ابعاد نظرى نظرى عن مفاتنها ولاحظت هى ذلك ولم تبدى اى اعتراض بل كانت تتعمد ان تميل الى الامام بحجة النظر الى الاشياء المعروضه فى الفراتين بداخل المحل وانا انظر الى مؤخرتها واحسست بانتصاب قضيبى حتى كاد يخترق البنطلون الذى ارتديه المهم طلبت انا اريها حامل محمول للسياره لم ادرى كيف اتصرف وكيف اخرج من وراء المكتب بانتصاب قضيبى هذا لانه كان ملحوظ انه منتصب شجعت نفسى وخرجت من خلف المكتب واخرجت الحامل حتى تراه وانا اقف امامها ونتحدث لاحظت هى انتصاب قضيبى فنظرت الى عينيها وابتسمت وهى ردت الابتسامه فنظرت مره اخرى الى قضيبى المنتصب بداخل البنطلون ولم تحرك نظرها من عليه فادركت انها بدات تستيجب لى تحدثنا قليلا ومرحنا مع بعض وانا انظر الى جميع مفاتنها بجرأه وضحكنا سويا ثم طلبت منى موديل محمول معين وقالت انها تريده مستعمل بحاله ممتازه وبكل مشتملاته وتركت لى رقمها ودفعت ثمن الحامل وانصرفت بعد يومين اتصلت بى وسالت على المطلوب اجبت انه غير متوفر حاليا وكالعاده مرحنا قليلا عبر الهاتف وتعرفنا على بعضنا اكثر وعرفت اسمها وسنها اسمها مدام جيجى وسنها 33 سنه وزوجها مهندس ودائم السفر بحكم عمله المهم مر حوالى اسبوع بعد المكالمه ثم اتى شخص يبيع الموديل الذى طلبته منى وكان اشبه بالجديد اتصلت بها وسالتها اذا كانت مازالت ترغب بالجهاز المطلوب وخاصة انه لو يكن نزل مصر فى هذا الوقت فاجابت بسرعه بالموافقه اشتريت الجهاز من الشخص وبعد ذلك اتصلت بها واخبرتها انه تم شراء الجهاز واتفقنا على انها ستاتى فى اليوم التالى لشراء الجهاز حجزت الجهاز وانتظرتها فلم تاتى فاتصلت بها اخبرتنى انها مريضه وانها لن تستطيع الحضور وطلبت منى حجز الجهاز وكان طلبها صعب لان الجهاز كان مطلوب بكثره فى هذا الوقت وصاحب المحل كان طالب حوالى اكثر من اربع اجهزه نفس الموديل لاقاربه فاخبرتها بذلك اجابت خلاص مالىش نصيب فيه ودعتها واغلقت الهاتف بعد حوالى ساعه اتصلت وسالتنى هل اقدر ان امر عليها بالبيت ومعى الجهاز لشرائه ترددت فى الاول وبعدها وافقت ان امر عليها عليها فى التالى وبالصدفه كان يوم اجازاتى اخبرت صاحب المحل ان اخى يرغب بشراء هذا الجهاز وسوف اخذه معى وبعد ناقش معه وافق اتصلت بجيجى واخبرتها اننى سامر عليها غدا لانه يوم اجازاتى ومعى الجهاز قالت لى يوجد امن للعماره وساخبره بانك مهندس كمبيوتر وسوف تاتى لاصلاح الكمبيوتر ادركت ان زيارتى عندها لن تكون قصيره اخذت منها العنوان واتفقت معها على الساعه السادسه مساءا واغلقت الهاتف فى اليوم التالى فى المعياد ذهبت ومعى الجهاز ومعى شنظة ال سى دى الخاصه بى حتى اسبك الدور على الامن وفعلا ابلغته باسمى فقال ان مدام جيجى بانتظارى وركب معى المصعد واوصلنى الى شقتها وتركنى ونزل زنيت الجرس وانتظرت قليلا ثم افتح الباب يا ويلى مما رايت كانت اجمل امراه راتها عينى شعرها اسود ناعم وتركت على اكتافها ترتد بدى يظهر اكثر من نصف صدرها وبنطلون استرتش ضيق جدا كانها لاترتديه لما اتمالك نفسى ووقفت انظر الى كل مفاتنها وانتصب قضيبى فادخلتنى الشقه واغلقت الباب واجلستنى فى الصالون وسالتنى تحب تشرب ايه فرفضت بحجه انى لا اريد ان اتعبها فصممت طلب اى شىء ساقع يمكن اهدى شويه ذهبت الى المطبخ واحضرت لى بيبسى كانز ولاحظت انها وحيده بالشقه فسالتها انتى لوحدك اجابت نعم سالتها انتى عندك اولاد قالت لا لم استطيع عدم النظر الى مفاتنها وقضيبى ما زال منتصب بطريقه ملحوظه وهى لاحظت ذلك المهم عرضت عليها الجهاز وجلست تتفحصه وفتحت الجهاز وكانت بتشوف الاوبشن وطلبت منى ان اريها بعض الاشياء فى الاوبشن فقمت من الكرسى ووقفت بجانبها وكانت هى تجلس على كنبة الصالون فشدتنى من يدى واجلستنى بجانبها على الكنبه ويا ويلى لثانى مره جسمى التصق بجسمها *****ى وزاد من انفعالى مما ادى الى عدم تركيزى ولاحظت ذلك وسالتنى مالك اجبتها الجو حر قالت حر ايه احنا فى الشتا فضحكت ووقفت وخلعت الجاكت الذى كنت ارتديه وجلست مره اخرى بجانبها بعيدا عنها قليلا شويه قربت منى لسؤالى عن شىء فى الجهاز لثانى مره احس بنفعالى يزداد وافقد القدره على التركيز فسالتنى مالك فلم ارد وتعمدت اكثر من مره وانا اريها الجهاز ان المس يدها لاحظت انها بدات تتنفعل وتتجاوب معى وانا جالس بجانبها انظر الى صدرها والى جسمها وفى اخر مره وانا المس يدها تعمدت ان امسك يدها ووجدتها لم تعترض وتلاقيت اعيننا واحسست انها تريد ممارسة الجنس بشده هى لم تصرح بذلك لكن نظرتها دلت على ذلك فقمت بتمشية اصابعى بحنيه على يدها وجدتها ترتعش رعشه خفيفه ولم تتعرض وتركت الجهاز من يدها لست صدرها وتجاوبت معى فاخذت بفرك صدرها من فوق البدى وقمت بتقبيلها من شفتيها ولم اجد اى اعتراض منها وبدات فى تقبيلها من رقبتها واحسست برغبتها تشتعل فى جسدها وجسلت افرك فى صدرها واقبلها من شفتيها ورقبتها وخلعت البدى بدون ان تشعر وقلبت جسدها ولحمها الطرى وخلعت عنها الستيان واخذت اقبل صدرها وافرك حلماتها با صابعى وهى تتاوه بصوت منخفض وامسكت حلمتها بشفايفى ومصتها وبدا التأوه يعلو اكثر فى اكثر وانا امص فى حلمتها اكثر وادلك جسدها وظهرها وهى تتاوه اكثر اخذت احسس على فخدها وعلى كسها من فوق البنطلون ثم وقفت وطلبت الذهاب الى غرفة النوم وذهبنا الى هناك وحضنتها بقوه وقبلتها وحسست على مؤخرتها التى جننتى كانت طريه جدا كانى امسك جيلى بيدى بيدى وخلعت عنها البنطلون واخذت احسس على جسدها وهى ايضا خلعت عنى التى شيرت واخذت تحسس على صدرى وعلى ذراعى وتحتضنى بقوى وانا اقلبها وامص شفتيها الى ان خلعت الكيلوت عنها وهى اخذت فى فك ازرار بنطالى وخلعته عنى وخلعت البوكسر ايضا وققفنا عاريا ننظر الى بعضنا حوالى دقيقه ثم استلقت هى على السرير فطلبت منها ان تستلقى على بطنها وصعدت فوقها وانا عارى وبدات فى تدليك ظهرها بحنيه واقبلها من ظهرها فى حنيه ايضا وشعرت انها راحت الى عالم ثانى وبدات التأوهات تعلو اكثر فى اكثر ودلكت باقى جسدها ومؤخرتها يا لها من مؤخره واخذت اقبل كل جزء من جسدها *****ى فقلبتها على ظهرها وبدات فى تقبيلها من شفتيها ومن رقبت ثم نزلت الى اصدرها اقبله وامص حلماتها والتهم حلمتها التهام وصوت التأوهات لاينقطع كانت محرومه من الجنس واخذت اقبلها من بطنا الى ان وصلت الى كسها فقبلته بحنيه وبدات الحس فى بظرها وكان انتصب هو الاخر مثل قضيبى وهى تتلوى على السرير وباعدت بين شفرتى كسها وبدات الحس كسها برقه ثم بدات التهم كسها وهى تتاوه وتتلوى وتقول ارحمنى نيكنى بسرعه مش قادره اتحمل اكثر من ذلك عايزه احس ببزب يخترق كسى كسى عطشان للنيك الى انزلت شهوتها للمره الاولى ثم طلبت منها ان تبدا بمص زبى وفعلا مصيت زبى وواضح ان لها خبره فى هذا الموضوع واخذت تمص زبى مثل المحترفين وانا العب فى كسها باصابعى وبدات تتاوه مره اخرى
بعد ذالك رفعت رجليها على كتفى فطلبت منى ادخال زبى مره واحده وبقوه نفذت رغبتها وادخلت زبى بقوه فصدرت عنها صرخه مكتومه حتى لاننفضح شعرت بان كسها بركان من شدة السخونه وبدات احرك زبى للداخل وللخارج ببطىء ثم بدات اسرع وهى تتاوه وتتلوى وتصرخ بصون منخفض وتقول ااااااه حبيبى نيكنى بقوه نيكنى بسرعه كنت مشتاقه لزب لحد الجنون نيك اكثر حبيبى
وكلامها كان ياثر فى ويجعلنى انيكها بسرعه وازيد من سرعتى وهى تقول اه حبيبى نيك اسرع كمان بقوه اكثر اشتمنى انا بحب اتشتم استغربت ولكن نفذت رغبتها وبعد قليل قلبتها فى وضع دوجى واخلت زبى مره اخرى فى كسها بقوه وصرخت وتاوهت وانا انيك فى كسها الساخن بسرعه وهى تتلوى وتقول حبيبى كنت فين من زمان نيكنى كمان الى ان اقتربت من انزال المنى فاخرجت زبى من كسها وقذفت لبنى على ظيرها وظهرها وهى نزلت شوتها لثانى مره وصرخت صرخه مكتومه وقويه استلقيت على السرير وهى استلقت بجانبى على بطنها تتنهد وتقولى انت تحفه ارتدت روب وذهبت الى المطبخ وكانت حضرت طعام لى ولها وكانت وجبه كامله من كل شىء اكلنا ومزحنا سويا وضحكنا ثم بدات فى تقبيلى وانا ابادلها فى ذلك الى انا انتصب زبى مره اخرى وذهبنا الى غرفة النوم مره اخرى وطلبت منى فعل ما فعتله بها اول مره وبدات انفذ طلبها لكن هذه المره طلبت انى انيكها من طيزها ودى اول مره تتناك من طيزها!!!!

قصص سكس محارم

افلام سكس - سكس نار -سكس ساخن  تحميل سكس - تحميل افلام سكس

 انا خالد 25 سنة شغال في مكتب محاسبة كبير في القاهرة
زميلتي في الشغل إسمها نور, كانت دائما بتلمحلي إنها بتحبني, والحقيقة البنت كانت اية من الجمال
قصيرة مدملكة, شعرها إسود وطويل, مهتمية بنفسها ودائما بتحب تلبس كعب وجينزات ضيقة
زمايلنا في الشغل كانوا مستغربين إني بصدها, لإنهم مكانوش يعرفوا إني سالب
وإستمر الحال ده شهور, لحد ما في يوم كنت بكلم واحد على كومبيوتر الشغل بتفق معاه على معاد هروحله فيه الشقه وهو بيقولي كلام من نوعية نفسي تنيكني, وتحطه فيا, وباعتله صور ليا وانا لابس كلوتات حريمي وصور وانا بتناك قبل كده, وطبعا مسحت الصور من علي الجهاز أول ما بعتهاله, بس للأسف نسيت الأكونت مفتوح والصور مكنتش ممسوحة منه روحته بيته وكان يوم حلو
تاني يوم لما وصلت الشغل لقيت نور بتبصلي بصات غريبة بس مركزتش قولت يمكن شافتني بهزر مع واحدة إمبارح فا غيرانة
لكن إبتديت أحس إن في حاجة غلط لما قعدت جنبها عشان أشتغل, مالت عليا وقالت بصوت واطي “إتكيفت يا بختك”
لفيت راسي ليها قولتلها ايه؟قالتلي ولا حاجة فهمت اول لما شغلت الجهاز هي تقصد أيه, الأكونت مفتوح
قبل ما افوق من الصدمة مالت عليا وقالتلي زبره كان كبير علي كده؟لفيت ليها وانا وشي محمر من الكسوف والخوف,
قالتلي متخفش انا مش هقول لحد, بس تكون ولد شطور وتسمع كلامي وتنفذه بالحرف الواحد
هزيت راسي وانا خايف جدا, قالتلي هتيجي معايا الشقة إنهاردة, أنا عارفة إنك خول وأكيد انا مبنمش مع خولات, فا متخفش
قولتلها حاضر وسكتنا ومتكلمناش لحد أخر اليوم ركبت معاها عربيتها وروحنا الشقة
بمجرد ما دخلنا ضربتني بالقلم جامد وقالتلي كل صورك وانت بتتناك انا خدت منها نسخة وشيلتها في مكان مش هتعرف توصله, ولو منفذتش كلامي بالحرف هرفعها علي موقع الشركة وهبعتها علي عنوانك لأهلك من إنهاردة انا إسمي ستي مسميش نور , وإنت خول
وعبد عندي, كل يوم تيجي تمسح الشقة وتكنسها وتغسل هدومي وتقعد علي الأرض جنب رجلي تبوسها وتتحايل عليا أكون راضية عنك
جالي صدمة من كلامها وقبل ما ارد عليها راحت ضرباني بالقلم تاني وقايلالي مسمعش منك غير كلمة حاضر يا ستي قولتلها حاضر يا
قامت أمرتني إني أنزل علي ركبي وأبوس رجلها, نزلت وبوست رجلها, راحت خالعة الحزام ربطاه في رقبتي وانا وشي علي الأرض, قالتلي طول مانت هنا تمشي علي ركبك وايديك زي الكلاب, حتي وإنت بتنضف, قولتلها حاضر يا ستي, راحت شداني بالحزام وراها أكنه طوق وقالتلي الحزام ده الطوق بتاعك, اول لما تخش البيت تلبسه من نفسك, فاهم يا خول يا ابن المتناكة؟
قولتلها حاضر يا ستي وانا متضايق جدا من الشتيمة بس اعمل أيه هتفضحني
جرتني وراها لحد الكنبة وقعدت, وقالتلي قلعني الجزمة يا خول قلعتها الجزمة وقعدت أبوس في رجليها
وهي قاعدة بتتفرج علي التيلفزيون وبتلعب في الموبايل وبتضحك علي حاجات حد بيبعتهالها
إستمر الحال ده فترة, وكل شوية تديني أمر أغرب, أخر امر ليها هو إني لما أدخل البيت لازم ألبس كلوت بمبي هي شرياهولي, ولازم لما أعمل حمام اعمله في قصرية من بتوع الأطفال وأنا قدامها في الصالة, والطلب ده بالذات كان بيقرفني جدا وبيحسسني إني متهان أوي
لكن كل ده كان ولا حاجة بعد أخر حاجة عملتها في يوم دخلت عليا البيت وسامعها بتقول لحد لا خش عادي متتكسفش وبتضحك
طبعا انا خوفت جداو لسة هقوم اجري استخبي في أي اوضه لقيتها بتقولي إستني يا خول ببص ورايا لقيتها واقفه ومعاها أحمد زميلنا في الشغل وانا مربوط من رقبتي ولابس كلوت حريمي بمبي وجسمي مفيهوش شعره أحمد طبعا واقف ميت من الضحك, وبيقول ايه
ده إنت طلعت خول بجد بقي؟ انا إفتكرت نور بتهزر وانا مكسوف جدا ومرعوب من أحمد لإني عارف إن كلامه كتير
لقيت نور جاية بتضربني بالقلم علي وشي وببتقولي لما أقولك تستني تقولي أيه؟!قولتلها حاضر يا ستي
أحمد مات من الضحك أكتر, وقال يخربيتك يا مجنونة عملتي كده في الواد إزاي؟راحت شداني
من الطوق وخلتني اقعد علي الأرض أبوس في رجلها, وبعد كده شدتني وراها بالطوق ومشيت مع أحمد في الشقة وهو حاطط أيده علي طيزها وبيحسس عليها لحد ما وصلوا للكنبه, قعدو يبوسوا بعض ويقفش في بزازها ويخلع في هدومها وهي تحرك ايديها علي زبره وانا قاعد قدامهم في الأرض بالكلوت الحريمي زي الخول فجأة لقيتها فكتله سوسته البنطلون وبتقولي, تعالى مص زبر سيدك أحمد
روحت ناحية احمد وانا ماشي علي ايدي ورجلي لحد ما وصلت لزبره وقعدت أمص فيه, واحمد بيضحك وبيقولي يا ابن الشرموطة دانت بتمص ولا أجدع مرة أول لما زبره وقف راح ضاربني بالقلم وقالي يلا يا خول روح أقعد مكانك ومسك نور وقعد ينيك فيها ويرقعها في طيزها وفي كسها وأنا قاعد جنبيهم علي الأرض وطول ما هي بتتناك ماسكة الطوق وقالتلي بوس رجلي يا خول قعد علي الأرض جنبها وهي بتتناك من أحمد ابوس في رجلها والحس في صوابعها وأول لما أحمد قرب يجيبهم, خرجوا منها وجابهم علي وشي وقالتلي إلحس كل اللبن من علي وشك مش عايزاك تسيب نقطة واحدة غير لما تبلعها اول لما خلصت وبلعت كل لبنه راحت مطبطبه علي شعري وقايلالي شطور
أحمد مشي, وانا مشيت تاني يوم فوجئت لما وصلت بيتها إنها هناك قبلي, بس قاعدة في الاوضة وقافله علي نفسها دخلت لبست الكيلوت والطوق وروحت خبط علي باب أوضتها بقولها أي أوامر يا ستي, قالتلي إدخل, دخلت لقيت معاها مي ومهي زمايلنا في الشغل
أول لما دخلت سخسخوا من الضحك وقالوا يا لهووووي ده خول بجد يا نور يخربيتك وانا مكسوف جداااا راحت قالتلي قرب يا خول, وقالت لمي ومها إستنوا هوريكوا حاجة شدت الكيلوت لتحت, شافوا بتاعي قعدوا يضحكوا جامد ويقولولي ده بتاع أخوك الصغير ده ونسيه معاك وهو بينيكك ولا ايه يا خول وواحده منهم مسكته وقعدت تشدني منه وتضحك وانا محرج جدا, قالتلهم تخيلوا الخول ده انا كنت بحبه هاهاها
مها قالتلها ده كان زمانك دلوقتي مقضياها خيار هاهاهاهاهاها وبعد كده أمرتني اقعد في الأرض وأبوس في رجليهم
قعدت اعمل كده وأخدم عليهم طول الليل وهما قاعدين يهزقوا فيا في الرايحة والجاية ويقولولي يا خلاثي ملكش إصحاب خولات كمان نجيبهم يخدموا علينا زي نور؟بليل أوي كنت إتزنقت عايز أعمل حمام إستئذنت نور أدخل الحمام ضربنني برجلها في وشي وقالتلي ميت مرة قولتلك يا خول في القصرية وقدامنا كمان جبت القصرية وقعدت قدامهم في الأوضة وانا مكسوف أوي اوي كنت هقولهم إني خلاص مش عايز بس مقدرش لإني مزنوق أوي قعدت أحزق قدامهم وهما بيضحكوا
ومي قالت إبن المتناكة ده لعبة حلوة أوي
وفضلتا علي الحال ده كتير لحد ما نور إتجوزت وسابتني في حالي أخيرا
بس بعد ما كنت سبت الشغل وخسرت كل حاجة

خدني انيك مراته

 

خدني انيك مراته

تحميل سكس مترجم - صور سكس متحركه - سكس روسي - تحميل سكس جماعي

افلام نيك عربي - سكس امهات - سكس اغتصاب


أنا أسمي علاء.. وهذه حكايتي عشتها مع احلي ناس وأجمل ناس شفتهم في حياتي...كان عمري 19 عام وكنت لسه جاي من قريتنا التابعه لمركز الصف واسرتي هم أبوي وأمي وأخواتي السته صبيان غير بنت واحده وانااصغر أخواتي وأبويا عامل باليوميه واخواتي بيعملوا في المحاره وكنت ساعات أشتغل معاهم في المعمار ولكن كان اخي الكبير دائما نختلف معا لاتفه الأسباب فكنت أترك البيت وأذهب لبيت عمي في القاهرة أقيم في بيته وعمي جابلي شغل في محل بيع وتصليح كاوتش السيارات.. وبعد ثمانية شهور من العمل كنت كسبت ثقه صاحب المحل ومسكت وحدي وردية الليل.. وف يوم حضر للمحل رجل شيك وعايز يصلح كاوتش سيارته وكان مظهره أنيق ويبلغ من العمر حوالي 50عاما وقمت بإصلاح المطلوب وعطاني عشرة جنيه وكان حق الإصلاح خمسة فقط قلتله ما فيش فكه سألني هو ثمن التصليح كام رديت خمسة فقط رد قالي خد خمسة والمحل خمسة ومشي وبعد يومين جاء للمحل عشان يضبط هوا العجل وقالي اطلب قهوة من الكافية اللي جنب المحل وطلبت القهوة ورجعت وسألني.. أنت عندك كام سنة؟ قلت 19سكس اخوات  عام وقالي أنت متجوز ولا خاطب قلتله لسه بدري ضحك وقالي يبقى بتمشي مع بنات أكيد قلتله دي كانت مره وراحت قاللي يبقي بتديها العاده السريه قلت ساعات وضحكنا وقام مشي. وبعد يومين جاء للمحل تقريبا الساعة واحده بعد نص الليل وجلس ع الكرسي ورحت طلبته القهوة وسألني أنت تعرف حد نشتري منه سيجارتين نلفهم قلتله انا بشرب مع أصحابي لما نكون رايحين فرح شعبي لكني ما اعرفش أشتريه ولا أعرف إللي بيبعوه ضحك وقالي يعني لو فيه سيجارة دلوقتي كنت شربت ضحكت وقلتله ماشي وفعلا. طلع من جيوبه وأخرج منها عليه ومنها السيجارة وقالي ولعها أنت. وعرفت أن أسمه سمير وشربنا وحكينا ورغم فرق ألسن بيننا كنت أشعر أنه زى أخي الكبير او ذي صاحبي حديثه حلو وكأنه من سني ومره وراني في تليفونه فيلم أجنبي سكس وبعد الفيلم قالي إنت ماعملش كده قلتله ولا مره ضحك وقالي أيه رأيك لو تسهر معايا أنا وواحده صاحبتي بس أحلي من القمر. وافقت فورا وقلت له بكره عندي أجازه واتق معي نتقابل في الميدان في العاشرة مساء.. جاء في الميعاد وركبت معه السيارة واتجه ناحية فيصل وأمام برج وقف واخد يقولي شويه نصائح وازاي أسلم وازاي أتكلم ودخلنا عماره وداس علي زرار رقم 6 في الأسانسير وأمام باب شقه داس ع الجرس وبعد لحظه اتفتح الباب ولقيت امامي مدام حلوه جدا زي بتوع السينما ودخلنا ورأيت فرش عمري حتي ما سمعت عنه وسلمت ع المدام وجلست علي كرسي وسمير ع الكنبه والمدام بجانبه وأمامها ع الترابيزة كام علبه بيره وطبق فيه سجائر ملفوفة ووضع سمير أمامي كأس وصب البيره وعطاني سيجاره وشربنا وقالي أقوم خدلك دوش روش نفسك وبعدين نقعد قمت دخلت الحمام وذهلت من منظره مرايات وبانيو

سكس اخوات 

وأيه.. قلعت هدومي ولسه ها أدخل البانيو ودخل سمير وعطاني بنطلون ترنج خفيف وقميص خفيف وقالي بعد الحمام البس دول ع اللحم وهو بيكلمني لقيته باصص علي زوبري وبيقولي إيه ده يخرب بيت مخك دا احنا ها نعمل عمايل.. خرجت بعد الحمام ولقيت سمير والمدام ينظرون ع بنطلوني وجلست علي كرسي وسمير ع الكنبه والمدام بجانبه وقالي سمير تعالي اقعد معانا ع الكنبه جلست بجانب المدام من ناحيه وسمير الناحية التانية وياجمال رائحه العطر ومجرد ما شرينا كام كأس مع السجاير وانا دماغى بقت عاليه وقال سمير يالا نغير القاعدة قالت المدام طب انا ها أدخل الحمام واجيلك.. وهنا قاللي يالا قوم ندخل غرفه النوم نستني المدام وقالي شويه حاجات أعملها.. وخرجت المدام من الحمام وكنا علي باب الغرفه وقابلها سمير في حضنه وشاور لي احضنها من خلفها أخد سمير يبوس شفايفها ويدعك بزازها يعصرها ويمص حلمات بزها ونزل بشفايفه علي يمص حلمات بزازها وهي تتاوه وتغنق وأنا حضنتها من خلفها وزوبري مشدود علي آخره ولقيت سمير نزل أيده وحسس علي جنبها وأمسك فلقات طيزها يفتحها ودخل زوبري مشدود بين فلقات طيزها وحسيت بسخونه طيزها وقفل سمير فلقات طيزها على زوبري وهي تتاوه وتغنق امممممم ودخل سمير يده من تحت قميص نوم المدام ونزل الاندر بتاعها وخلعه من رجليها ورجع وهو بيقف ومسك قميص النوم الشفاف وخلعه من عليها وأصبحت المدام ملط وشاور لي أن أخلع هدومي فخلعت القميص البنطلون وأنا كمان بقيت ملط وعاد سمير وحضنها من قدام وأنا من وراها وسمير بيبوس في شفايفها ويدعك بزازها وأنا حاضنها وابوس في كتافها وضهرها ومسك سمير تاني فلقات طيزها يفتحها أمام زوبري المشدود ودخلت زوبري بينهم وهي تتاوه وتغنق اوووه.. ياااااه خلوني أقعد ع السرير ومشينا

سكس ام وابنها - سكس نيك كس- عرب نار - سكس محجبات 2019
واحده واحدة للسرير وأحنا التلاته لازقين في بعض.. وجلست علي حرف الشرير ونزل سمير يلحس كسها البنور وهي نامت علي ضهرها وهو يلحسه ويمص بظرها وهي تتاوه وتغنق اوووه ارحمني كفاية لحس وهو يزيد ف لحسه وأنا واقف مش عارف أعمل إيه غيران زوبري شد قوي وارتفع لأعلي وكأنه ها يلمس بطني.. وقام سمير من لحس كسها ويبوس بطنها وبزازها ووصل لشفايفها يمص فيها بجنون وقالي أنزل والحس الكس الجميل ده والحس الكس ودخل لسانك جوه كسها وهي تتاوه.. اوووه بس هههههه.. كان كسها رائحته معطره جميلة وكانت من طول مده اللحس هاجت وتقول كلام غير مفهوم ونزلت علي لساني ماء كسها مسكر أحلي من العسل وقام سمير من ع شفايفها وقالي اوعا وشلت لساني من كسها وحط سمير زوبره مكانة وأنا واقف أشوف النيك وهي لفت رجليها حوالين وسط سمير وهي مستمتعة بالنيك وأنا بجانبهم وضمني سمير من الجنب ليلزق زوبري في فخدها فمالت بفخذها علي زوبري وأخذت تغنج وارتعشت وهي تقول قوي.. قوي يا سمير أضرب بزوبرك قوي وفجأة قالي سمير تعالي ياعلاء دخل زوبرك وزي ما فهمتك ودخلت بين فخادها عشان ادخل زوبري في كسها لأول مره أري بعيني هذا الشئ الحلو إللي اسمه الكس.. مسكت زوبري وقربت عليها بصت لي وقالت دخله بالراحة واحده واحدة فعلا.. مسحت بزوبري كسها وكان مبلول وده ساعد في دخول رأس زوبري وأول ما ضغت عشان أدخله دفعت بيديها أسفل بطني وهي ترتعش ونزلت لبنها علي زوبري وأخذت تتمتم. امممم.. ويااااه.. واححححح. انا سمعت ده ومسكني الهيجان ودخلت زوبري شويه ولقيته اتنفخ وجبت لبني جوه كسها وصرخت فيا وقالت طلعو شويه كسي مش قادره.. وجيت اطلعه.. مسكت زوبري بكسها وقفلت عليه.. فهمت أنها مش عايزاه يطلع وأخذت أدخل وأطلع زوبري وهي مستمتعة بالنيك وأنا كمان بقيت في لزه مابعدها آي لزه من حلاوة كسها ومسكتني وقالت زوبرك كبير وتخين ياد يا علاء زوبرك قطعني اوووه.. ياههههه. احححححح.. نيك كمان كسي عايز زوبرك ده نيكني نيك.. اه اه آه ااااااه.. اوووه. آيه ده هوه فيه زوبر بالشكل ده يخرب بيت مخك دا أنت فشختني بزوبرك ده نيكني نيك كمان كسي مولع نيكه كمان وارتعشت وجابت لبنها للمره الثانية علي زوبري وكلامها هيجني بزيادة حسيت برعشه شديدة ونزلت لبني جوه كسها وصرخت فيا وقالت زوبرك قطعني اوووه ارحمني كفاية طلعه وسمير بيبوس في بزازها وأنا بجيب لبني جوه كسها وحسيت أنه كسها اتملا لبن.. وطلعت زوبري مشدود علي آخره وكأنه لسه ها ينيك وهي تصرخ طلعوا بالراحة وأنا بطلعو اللبن نزل من كسها وغرق السرير ونظرت ناحيه سمير في زهول وهو أيضا ينظر لكميه اللبن وقال سمير علي فكرة دي أول مره علاء ينيك وعمره ما ناك آي واحده.. نظرت لي المدام بشهوة ودلع وقامت تروح للحمام وتيجي تاني علشان نكمل النيك الجميل ده واللي كنت عايز طول الليل انيكها وانيك كل حته فيها.. وقام سمير راح للمطبخ وأحضر طبق الفاكهة واعطاني تفاحة وقالي كلها ياعلاء وقعد يقولي شويه نصائح وازاي انيك والحس الكس.. وخرجت المدام من الحمام لابسه قميص نوم شفاف تاني غير الاولاني ومشيتها دلع ودلال. وجلست بيننا آنا وسمير وأخذت تفاحة اكلتها وانا وسمير بيبوس فيها بجنون سكس اخوات