قصتي مع طبيب الاسنان

قصتي مع طبيب الاسنان

قصص سكس - اب ينيك بنته - سكس حيوانات - سكس ام وابنها - افلام نيك الكس

صباح الخير على جميع اعضاء هذا المنتدى الجميل اللي ياما ارتاحيت وانا بقرا قصصهلكن اليوم انا اجيت احجيلكم قصتي قصه ماكنت يوم اتوقع انو اني امر بيها
انا عمري ٣٥ سنه احب السكس مووووت بكل انواعه مص سكس بالتلفون نيك مباشر لكن طبعا ما ابين هذا الشي الا للي احس انو ممكن يتفاعل معي وهنا بدأت قصتي
كنت رايحه لطبيب الاسنان طبعا هوه شكله انسان مهذب كولش ومحترم ولونه اسمر صدره عريض سماره مغري جدا ولسانه وكلامه مغري اكثر لما ادخل عندو العياده ماودي ابطل كلام وياه انا رايحه هواي مرات يمه للعياده بس المرتين مانو غير المره اللي قبل شهر رحت علشان اعمل حشوه لاسناني فقال انو هيه حشوة جذر وتحتاج بنج كثير طبعا لما خلالي البنج انتضرت بره علما كمل اللي قبلي كان يومها الجو ممطر والشارع كأن يكون مافي اي احد والعياده ايضا كانت خاليه انا ما حسبت شي لاني كنت اشوف بعيونه الرقه والاحترام ناداني من غرفة الانتضار واجيت وجلست على الكرسي الخاص وانا في هذي الاثناء ما احس بوجهي كلو ولا شفايفي وحسيت انو بدو يغمه عليه وهنا بدا شغلو قال انو لازم يكون ضهري على صدره مو على الكرسي علشان يسيطر على سني لانو في النهايه وطبعا انا صدقت واصبحت كاني جالسه في حجره وعم يوديني يمين وشمال وانا من كد التخدير مو كادره اعمل شي بدا يعصر شفايفي بايده ويسالني لو كنت حاسه بشي وانا اقوله خدرانه بس وهوه بهاي الاثناء بدايمرر شفايفه على خدودي وشفيفي وانا مو حاسه وبعدها شوي حسيت انو فمو طبق على فمي وهنا اتفضت وحسيت انو كل اللي ديسوي هوه حته يمص شفايفي المهم انا هنا منعته بس هوه بقا مخليني في حضنه للاخر وبعدها كمل وقال لازم جلسه ثانيه حقيقه فكرت هواي قبل ماروح الجلسه لكن امنت لما عرفت انو جايب عندو في العياده مساعده كلت مستحيل راح يصير شي ورحت طبعا خلاني للاخر لانو ماكنت حاجزه وقبل ما ادخلو لعندو البنت اتصلو عليها اهلها وراحت وايضا وجدت نفسي وحدي ويا بالعياده وجلست على الكرسي وبدا يحكي كانو ماصار شي المره اللي فاتت وانطاني التخدير واستأذن مني وخرج لبره شوي ورجع بدا يحفر بالسن انا اطمنت بعدها ما احس الا نو هوه لاذم شفايفي ويقطع بيهم بوس ومص حاولت امنعه لكن بدون جدوى طبعا كان مخلي لسا اشمه بهدومي خلاني اذوب وحاول انو يوصل لكسي بس انا منعتو وبدا يكلمني ويكول انطيني كوسج اريد انيج الزمي عيري شوفي شلون موكف وطبعا مسكته اريد العنابه مالتج اريد امصها وجانع ير كانو حديده واقفه بين رجليه وبدا يصيح عليه ويقول لازم اشكه لكوسج حبيبتي اريده راح اموت عليج وشويه طلع عيره من البنطرون طبعا جان واكف واسمر والرائس وردي يجنن لما شاف لا محاله وماكادر يدخله بكسي دخله بحلكي وبده يصيح ابلعي كوله هوه والماي مالته ويرهز بيه وانا من الاثاره اصيح ويا اه اه اه موتتني موتتني لحد ما كمل وهوه جوه لساني طبعا اني اول مره اتذوقه يجنن وكمت اتمضمضمت وانطاني مرايه عدلت نفسي ورجع كمل شغل كانو ماصار شي وقبل ما اطلع اتوسل بيه انو اتصل بيه وحضني حيل وعض شفايفي اللي جانت خدرانه وطلعت ما اعرف اتصل بي ولا لا اني حايره بس كسي يموووووتني من ذيج اللحظه

 صور سكس متحركهصور سكس صور نيك - سكس اخوات 

سكس

نيكني زوجي

نيكني زوجي

سكس امهات - صور نيك - افلام سكس عربي  - تحميل سكس سعودي - سكس اجنبي

  افلام سكس مثيره  - صور سكس متحركه

نحميل افلام سكس - تحميل سكس

اسمي روني وده اسم الدلع طبعا تزوجت من عشر سنوات وانا الان عندي 31سنه جميله جدا كل من يراني يسقط في سحر جسدي وعيوني وبياض جسمي ولون عيون الأزرق زوجي يحبني جدا لكن عنده مشكله غريبه انه تحدث له اثاره جنسيه فظيعه عندما يري احد ينظر لي بشهوه ولا اخفيكم انني ايضا استمتع بنظرات الرجال لي نسيت ان اقول انني موظفه بمصلحه حكوميه راقيه اري في عيون زملائي الرجال شهوه ورغبه واحيانا في صعودي بالاسانسير يحاول احدهم ان يحتك بي او يلمسني علي ان يبدو الموقف وكأنه غصب عنه وكان هناك زميل اشعر بانه يحبني وينظر لي في نفس الوقت بنظرات كلها رغبه فبدأت اتعمد ان اقترب منه واجعله يشم رائحه عطري الاخاذ وانظر علي قضيبه المسكين وهو يحاول ان يداريه وهو ينتفخ من مجرد رائحتي وصممت علي ان اوقعه في حبائلي مهما كلفني الامر خاصه ان زوجي كان دائما مايقول لي اثناء نياكته لي انه يرغب ان يراني في احضان رجل اخر لان زوجي لديه عيب خلقي في زبه وهو بعض الاعوجاج فكان يقول لي انه يتمني ان يراني في احضان رجل زبه مستقيم وطويل حتي يمتعني وبالفعل كان يصورني احيانا بملابسي الداخليه واحيانا عاريه تماما وفي يوم وانا بالعمل ذهبت لزميلي هذا وقلت له ان موبايلي به بعض المشاكل واني ارجوه ان يحل هذه المشاكل بحكم ان لديه خبره في اصلاح عيوب الموبايل فقال لي ان هذا سيستغرق وقتا فاجبته انه لا توجد مشكله وانني رفعت الخط من الموبايل وان الموبايل امانه معه طبعا كنت اعرف انه بحكم الفضول سوف يحاول ان يري الصور وانا كنت تركت له كل الصور التي صورني اياها زوجي وكنت اراقبه من بعيد وهو يحاول اصلاح الموبايل او هكذا كان يحاول ان يوهمني ورايت عرقه يتصبب من جبينه فعرفت انه يشاهد الصور وآخر اليوم أثناء نزولنا في الاسانسير كان الزحام كبيرا وتعمد هو ان يقف خلفي وشعرت بيده تتحسس مؤخرتي بلطف وهدوء مما اثارني واحسست ان كيلوتي الرقيق قد ابتل بماء شهوتي خاصه انني شهوانيه لابعد الحدود واهلي لم يجروا لي عمليه الختان وشعرت ان قدماي لا تقويان علي حملي وكم تمنيت ان يخرج قضيبه وينيكني بعنف لكن كيف في هذا الزحام المهم انني عدت لبيتي ووجدته يتصل بي وبدون مقدمات وجدته يقول لي ان مؤخرتي جننته واطارت صوابه وان صوري التي علي الموبايل هيجته وانه يريد ان ينيكني باي شكل ومهما كان الثمن واجبته بانه وقح وقليل الادب وكيف يتجرأ علي وانا السيده المحترمه كنت احاول ان اجعله يبدو وكانه ينيكني غصبا عني فاجابني اجابه ساخنه بقوله يالبوه لقد شعرتي بيدي واصابعي وهي تفتك بفلقتي طيزك ولم تبدي اعتراضا وانك اذا لم تستجيبي لي وتجعليني انيكك سوف افضحك بالصور طبعا كان كسي في هذه اللحظات يكاد ينفجر وماء شهوتي ينهمر منه وتلاعبت به بقولي انني متزوجه وارجوه ان يرحمني طبعا كان ذلك تمثيليه مني فقال لي بلهجه امره انه سوف ينتظرني غدا في شقته الخاصه في العاشره صباحا وان اتي له كاني عروسه في ليله دخلتها واني سوف اري مالم اكن احلم به واعطاني العنوان وانا اتظاهر بالغضب واغلق الخط بوجهه وساعتها وضعت يدي علي كيلوتي لاجده مبللا بماء شهوتي منتظرا نيكه اتوقعها عنيفه في الغد والي هنا ينتهي الجزء الاول من حكايتي شجعوني بالردود كي انشر باقي الاجزاء

سكس امهات - صور نيك - افلام سكس عربي  - تحميل سكس سعودي - سكس اجنبي

  افلام سكس مثيره  - صور سكس متحركه

نحميل افلام سكس - تحميل سكس

انا وصاحبي وامو و خالتو 2

-------

تحميل افلام سكس - عرب نار - اب ينيك بنته - افلام جنس - صور سكس

صور نيك متحركه - صور سكس - سكس محجبات 2019

غي الجزء الاول نكت كريمه خالت صاحبي الشرموطه في كسها وظيزها ودخلت نمت صحيت الساعه 10 لاقيت كريم وايمان امو اعقدين بيتفرجو علي التلفيزيون وكريمه لسه نايمه
كريم، اي ياعم انتا لسه صاحي دلوقتي اي نموسيتك كحلي ولا اي
انا، لاو**** بس كونت تعبان شويه من البحر
كريم ،لا الف سلامه عليك انا كونت عاوزك علي فكره
انا، خير يا كربم
ايمان ادخل بس هات من التلاجه اكل وكل عشان شكلك جعان
انا، و****. انا هموت من الجوع
كلت وخلصت ورحت علي الاوضه لاقيت كريم اعقد علي السرير وبيلعب في الفون خير يا كريم بقولك انا في واحد صاحبي علي الفيس اعرفو من فتره هو كان بيكلمني ولما عرف ان انا في الساحل قالي كويس عشان هو كمان هنا. وهنقابل بعض ايو يعني عاوز مني اي عاوزك تدري عليا اقدم امي عشان انتا عرفها مش هترضه اه ولو سالت قولها اي حاجه ماشي باعم كربم لما اشوف اخرتها معاك اه صح. انتا زي اخويا صح ايو ياعم كربم خير عاوز فلوس لا ياعم مش لدرجه بس امي قالت ليا انهارده واحنا بنعمل شوبنج ان هي مبتعرفش تنزل المياه بعبايات وكده فا اقترحت عليه نجيب بنطلون لاجون. وتشيرت نص كم عليه وهي قالت عشان محمد صاحبك مينفعش قولت ليه ياستي محمد ده اخويا متخفيش وعيب لما تقولي كده وانا معاكي. وزعلت وكده فا هي راحت جبتهم علي طول وكمان قالت هنجيب لخالتي زيها عشان متزعلش فا انتي متبنش ليه انك متفاجئ با الهدوم وكده عشان. متضايقش ماشي بكره اقولهم نروح البحر وانا هعمل نفسي تعبان وهقولكم روحو انتو وكده عشان متزعلوش وانا هشرب حاجه سخنه واريح شويه. ماشي اتفقنا. اتفقنا يا نصيبه انتا تاني يوم صيحت الصبح لاقيت حاجه بتلعب غي شعر صدري. ببص لاقيتها كريمه بتقولي صباحيه مباركه يا قلب روحت. ضحك ليه رحت قالت يلا عشان نفطر عشان محضره ليك موفجاء. فا انا عارف الموفجاء من كريم امبارح روحت اطلع من الاوضه لاقيت كريم وايمان في المطبخ بتجيب الاكل كربم قال محمد احنا هنروح نقضي اليوم في البحر كلو عشان ماما عاوزه تنزل البحر بدري قبل ما حد يروح ماشي قولت ليه ماشي شويه واكلنا وخلصنا كانو هما جهزو. نفسهم لبسو الطقم اللي انا عرفو بس لبسو عليه عبايات عشان يعرفو ينزلو من البيت ده شكل الطقم بتاع كريمه كان عامل كده عليه
واحنا نزلين خلاص راح كريم قال اه انا بطني وجعني اوي اوي مش اقدر ايمان قالت خلاص بلاش نروح البحر انهارده مدام تعبان قالها لا انا هسرب حاجه سخنه وهاجي وراكم. قالت لا اعقد بتحايل عليه لحد ما وفقت روحنا لحد البحر كريمه شفت البحر قلعت العبايه بسرعه ايمان في اي يا كريمه. مستعجله علي اي هو البحر هيطير كريمه لا بس شكلو حلو وعجبني اوي تعال معايا يا حمو معليش عشان مبعرفش اعوم روحت بصيت ل ايمان قالت معليش يا محمد طنطك كريمه مفكره نفسه صغيره رحت كريمه قالت ما انا صغيره روحت واخد كريمه وروحنا نزلين اول ما نزلنا المياه اعقدة تلزق فيا. وتمسك زبي بايدها وتقولي وحشيني اوي اقولت ليه اعقلي قالت ده جانيني امبارح ده انا مش هسيبو خالص رحت ضربة غطس نزلت تحت طلعت زبي في الميه واغقدة تمص فيه وانا بقيت علي اخري وهي ولا هنا. انا عمل ابص علي ايمان عشان متكنش وخده بالها اعقدة تمص. وتتطلع تاخد نفس وتزل تاني لحد ما جبتهم في بوقه قالت طعم عسل با روحي. ورحت مديني ضهره. روحت حطيت صوبعي في طيزها راحت قالت اي براحه يا مجرم واعقدنا نلعب شويه وروحنا طلعين وشويه عده كام ساعه ايمان قلقانه علي كريم قولت ليه هروح اتصل علي رقم الشقه اقولو يلا تعاله قالت اه ونبي يا محمد عشان قلقانه روحت شويه عملت اكني اتصلت وهو قالي هقوم اخد شور ولبس واجاي. روحت لاقيت ايمان قلعت العبايه. واول مره اشوفه كده كانت اي كانت اعقده كده
انا شوفت كده اتجنيت فضلت ابص علي كل حته في جسمه روحت قولت ليه اي يا طنط مش هتنزلي الميه الجو دلوقتي حلو لاقيت كريمه بتبوص ليا حامد اوي ايمان مستنايه كريم يا محمد اطمين عليه بس كريمه لا انزلي يا ايمان وانا كده كده اعقده لما ياجي هخليه ينزلك. قالت طيب ماشي مش هتنزلو راحت كريمه بص ليا. روحت قولت اه انا هنزل بس اشرب واجاي وراكي. رحت قالت ماشي راحت اقيمه ورخت ناحية البحر كريمه اي مالك من ساعة ما شوفته با البنطلون وانتا اتجنيت اي عاوز تناكه هي كمان روحت ضحك وروحت رايح نزل البحر اعقدنا نلعب ونهزار وانا الصراحه كونت بستغل الفرصه واقرب منه. احك ايدي في طيزها في بزازها الطريه شويه لاقيت قالت يلا بينا انا اتخنقت روحت طلعين لبسنا هدومنا وروحنا لاقينا كريم اعقد روحت قوات ليه مش كلمتك قولت جاي قالي اصل لاقيت نفسي تعبان. مقدرتش اجاي راحت ايمان قالت انا هدخل اخد شور واطلع قولت وانا هدخل اشوف حاجه اكلها قالو ماشي روحت المطبخ وطلعت الاكل من التلاجه كلت وانا معدي ناحية بابا الحمام لاقيت ايمان مش اقفله الباب كويس بصيت لاقيت اجمل جسم ممكن تشوفها في حياتك
اعقدة العب في زبي لحد ما جبتهم اقدم باب الحمام روحت. جري عشان كريم ميكنش معدي او هي تتطلع تلاقني روحت داخل الاوضه لاقيت مريم جه ورايا قالي انا انهارده كونت مبسوط اوي قولت ليه كده قالي عشان حصل حاجات يامه قالي كان نفسي احكيلك بس مش هينفع المهم انتا هتنام قولت ليه اه قالي انا احتمال بعد ما هما ينامو انزل تاني عشان هسهر مع معتز صاحبي بليل ماشي قولت ليا بسةامك قالي مش هتحس بحاجه متخفش قولت ليه تمام. روحت نايم وهو طلع شويه وفقت من النوم لاقيت البيت ساكت قومت اشرب واشوف حاجه اكلها. بفتح الباب لاقيت كريمه افدمي بتقولي رايح فين قولت رايح اشرب قالت تعال اشرب ده كسي ملين عسل. وعاوزك ترياحني قولت ليه ابمان موجوده مينفعش قالت ايمان في سبع نومه والخول كريم راح. يتناك بره رحت زقني وقغلت الباب. زفتني علي السرير ورحت مطلع زبي واعقدة تمص فيه جامد اوي وتقولي المتناك ده كان هايج علي ايمان انهارده. زبك ده بتاعي انا وبس وتمص جامد انا مش قدر عشان مطلعش صوت وايمان تصحها. لقتها اقامت قالت تعال الحس كسي الورم ده روحت نزل براس لحد كسها اعقدة الحسةفيه. ولعب في زنبورها. وهي عمله تقول اه اه. نيكني بلسانك. دخلو كلو جوه مش اقدره روحت ايم ورحت مدخل زبي في كسها مره واحده واطلعو وادخلو هي تقولي نيكني جامد انا عاوزك تقطع كسي اه اه اف اح كسي ابن المتناكه ده مش بيشبع. روحت زقني علي ضهري وطلعت فوق زبي واعدت عليه وتقولي ايو دخلو طلعو من بوقي. وانا بلعب با ايدي في بزازها. لحد ما جبتهم رحت رميه نفسه جنبي علي السرير. شويه من التعب لاقتها بتبوسني في بوقي وتفولي مش هسيبك خالص انا متنكتش النيكه دي من اقبل ما اتجوز روحت قولت ليه هو انتي كونتي بتتناكي قبل ما تتجوزي قالت ده موضوع كبير محتاج وقت اشرحو ليكي. ورحت اقيمه فاتحه الباب لاقيت مين اقدمها
نكملو الباقي في الجزء اللي جاي لو شايفين الاسلوب ينفع قولو كمل

صور سكس اجنبي - تنزيل سكس متحرك - صور سكس متحركه

قصص سكس - صور سكس متحركه

قصص سكس

https://www.neeksex.com/2018/11/%d8%b9%d8%b1%d8%a8-%d9%86%d8%a7%d8%b1-%d8%b4%d8%b1%d9%85%d9%88%d8%b7%d9%87-%d8%a8%d8%aa%d8%ae%d9%88%d9%86-%d8%ac%d9%88%d8%b2%d9%87%d8%a7-%d9%85%d8%b9-%d8%a7%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%a7%d8%a8-%d9%88%d8%aa/ 

https://www.neeksex.com/2019/01/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%ad%d9%8a%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d9%86-%d9%83%d9%84%d8%a8-%d8%b4%d8%b1%d8%b3-%d9%8a%d9%86%d9%8a%d9%83-%d8%a8%d9%86%d8%aa-%d8%a7%d9%85%d8%b1%d9%8a%d9%83/

 https://www.neeksex.com/category/%D8%AA%D8%AD%D9%85%D9%8A%D9%84-%D8%A7%D9%81%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D9%83%D8%B3/

https://www.neeksex.com/2019/03/%d9%82%d8%b5%d8%b5-%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d8%b1%d9%85-%d8%ad%d8%a8%d9%8a-%d9%84%d9%8a-%d9%86%d9%88%d8%b1-%d8%ae%d9%84%d9%86%d9%8a-%d8%ae%d9%88%d9%84-%d9%88%d8%aa%d8%aa%d9%86%d8%a7%d9%83/

https://www.neeksex.com/2019/01/%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%b9%d8%a7%d8%a6%d9%84%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d8%aa%d8%b9%d9%84%d9%8a%d9%85-%d8%a7%d9%84%d9%86%d9%8a%d9%83-%d8%b9%d9%84%d9%8a-%d9%8a%d8%af-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b9%d9%85%d9%8a/

https://www.neeksex.com/2019/03/%d9%82%d8%b5%d8%b5-%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d8%b1%d9%85-%d8%ad%d8%a8%d9%8a-%d9%84%d9%8a-%d9%86%d9%88%d8%b1-%d8%ae%d9%84%d9%86%d9%8a-%d8%ae%d9%88%d9%84-%d9%88%d8%aa%d8%aa%d9%86%d8%a7%d9%83/

https://www.neeksex.com/2018/08/%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%AC%D8%A8%D8%A7%D8%AA-2019-%D9%86%D9%8A%D9%83-%D9%85%D8%AD%D8%AC%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B9-%D8%B9%D8%B4%D9%8A%D9

%82%D9%87%D8%A7/

https://www.neeksex.com/2019/01/%d8%aa%d8%ad%d9%85%d9%8a%d9%84-%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%8a-%d9%86%d9%8a%d9%83-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%a7

%d8%a8-%d8%ac%d8%af%d9%8a%d8%af-%d9%88%d8%b3%d8%a7/https://www.neeksex.com/2019/03/%d8%b5%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%a7%d8%ac%d9%86%d8%a8%d9%8a-%d8%b5%d9%88%d8%b1-%d9%86%d9%8a%d9%83-%d8%b7%d9%8a%d8%b2-%d8%a8%d9%8a%d8%b6%d8%a7%d8%a1-%d8%b5%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d9%83%d8%b3/

https://www.neeksex.com/2019/03/%d8%b5%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d9%83%d8%b3-%d8%a7%d8%ac%d9%86%d8%a8%d9%8a-%d8%b5%d9%88%d8%b1-%d9%86%d9%8a%d9%83-%d8%b7%d9%8a%d8%b2-%d8%a8%d9%8a%d8%b6%d8%a7%d8%a1-%d8%b5%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d9%83%d8%b3/

 

 عندما يمر الوقت قصه حقيقيه الجزء الاول

عرب نارتحميل افلام سكس - سكس حيوانات - تحميل سكس مصري - سكس عائلي - قصص سكس

 قصص سكس محارم

صور سكس اجنبي - صور سكس متحركه - سكس محجبات 2019

انا ليس بكاتب لبق وانا أحاول ان اكتب ما جرى
انا تزوجت من 22 سنه وكما تعرفون بالدول العربيه الشيء المهم ان تكون البنت عذراء اذا كانت غير مطلقه او ارمله وكانت زوجتي 25 سنه من العمر عندما تزوجتها . وفي الدخله وعندما جامعتها أظهرت التالم وسال الدم وفرح الجميع واستمر الزواج طويله وجمعنا الحب .
وبمرور الوقت والسنين وكنت لكما اريد ان انيكها من طيزها ترفض عادي . وبعد مرور اعتقد 15 سنه على زواجنا وتعلقنا مع بعض وكنا نشاهد كثير من أفلام الجنس ونتكلم بحريه عن ما نحلم به وكل شي . واظهرت لها تخيلاتي لانه جسمها جنسي وتحب النيك كنت اتخيلها تناك من رجاله ونحظر حفلات جنس وهيك شغلات .وكانت هي تحكيلي تخيلاته وخاصه من انيكها انه شخص تاني معي بينيكها وكنا سعداء هيك . وفي يوم قالت لي احب ان اصارحك بس ما بتزعل وما طلقني بعد جدال وافقت وجائت المفاجئه . قالت الي انه من كانت عمرها 16 سنه صاحبت جارهم وكانت بتدرس على السطوح وكانت كل الناس تعمل هيك والطلاب . وكان جارهم اكبر منها ب 4 سنوات بيدرس على السطح وكان كلام مع بعض وطورت وصار حب يجمعهم وشوي شوي كان يلمس صدرها ويقبلها وبعد مرور وقت وزادت ثقتها (هي بتحكي ) كان بنزعها ملابسها ويبوسها ويمص حلماتها وصدرها الي بدا يكبر .وكان بيلحس كسها وطيزها وكانت تمص زبه حتى يكب بفمها . واستمر هيك لاشهر وبعد ما دخلت بسنة 17 وبعيد ميلادها كانت متفقين بيلتقو على السطح . وبالفعل التقو وعملو كل شي وهذا اليوم طلب ينيكها من طيزها بعد ما وضع المراهم وكانت خايفه وبالفعل كان اول مره تتناك منه وحسة بالم ومتعه مع بعض . وبمرور الأيام كانت تصعد للسطوح وينيكها وتقول مراتي اصبح فتحتة طيزي كبيره وكان زبه بيدخل بسهوله ويكب في .وكانو تقريبا كل يوم بتناك منه واستمرت الحاله هيك ل2 سنين وكان بيقللها انو ايريد يتزوجها وكانت مصدقه كل شي .
وتحكيلي مراتي بتقول بعد شي 2 سنه كان هو الوحيد بينيكها وفي يوم كانت عندو بالبيت مافي حد كان بالبيت من اهلو وكانت عاريه وناكها من طيزها . وفجاءه دق الباب تقول انا خفت بس هو طماني وانا لبست على السرعه ملابسي .ودخل صاحبي للغرفه ومعو صاحبه المقرب انا بعرفو كان بيحكيلي عنو وسلم علينا وجلسنا عادي وبعد شوي صاحب بدا يبوسني ويلعب بصدري وانا خجلانه واطلب منه يتوقف
بس يضحكو وهو بيقبلني من فمي حسيت ايد صحبو على رجلي والثانيه على صدري خفت وفزعت
قمت من مكاني بس صاحبي مسكني وقعدني على رجليه وبدا يهمس باذني هو صاحبي وانا راح اكون زوجك وهو بيحكي وصاحبو كانت ايده على ظهري وشوي شوي قلعني وكنت مش لابسه ستيان ولا كلسون وكانو الاثنين بيمصو حلماتي وبلعبو بكل شي وترك صاحبو بينيكني من طيزي وهو بيحكي معي ويقبلني وبيخل زبو بفمي وهيك ناكوني مع بعض كثير ورجعت البيت تعبانه وخرم طيزي مليان ميتهم اخذت دوش ونمت وبعدها تكررت هاي الحال وكانو اغلب الاوقات بينيكوني مع بعض وانا كنت بحب النيك كثير ولما صار عمري 21 سنه كانو 3 بينيكوني صاحبو الثالث جابو معو وصرت انا ليهم 3 كل ما كانو عاوزيني ويكون عندي وقت اقدر اخرج من البيت او المدرسه كانو بينيكوني ومرات كانو بيدخلو زبين بطيزي واسمع صاحبي بيقول لما اتزوجها وافتحها وانيكها من كسها نكون 3 نيكك بكسك وطيزك الواسع وتكونين قحبتنا وبيوم الدخله نيكك 3 ونكب بكسك وكنت انا فرحان كثير لانه عاوز يتزوجني وانا ارد عليه انا اعمل اي شيء انت تحبو انا خطيبتك ومراتك بالمستقبل . لهنا انتهى الجزء الاول لانه الكتابه متعبه وشكرا الكم

 

قصه منقواله

قصه منقواله

صور مص زب - تحميل سكس سعودي - سكس امهات - قصص سكس - نيك بنت -

سكس محجبات 2019

انا ميدو 18سنه من مدينة نصر كايرو جسمى رياضى نظرا انى بلعب فى نادى طلاع الجيش المصرى وقمحاوى يعنى مش ابيض ومش اسمر طولى 181سم وزبى كبير طوله 20سم وعرضه 16سم كان لى مرات خالى عندها 37سنه بس لسه محتفظة بجسمها وهى طولها 160سم ووزنها حوالى 60كيلو وهى بيضة اوى زى بياض التلج او اللبن وبزازها كبار اوى وعلى طول حلمات بزازها واقفة وهقولكوا عرفت كده ازاى دلوقتى وطيزها كبيرة اوى وامورة جدا جدا هى ساكنه فى الشقة اللى تحتى على طول وكان ليها بنت عندها 17سنه وكانت هى كمان بيضة اوى وطيزهامدورة وزى الملبن وبزازها وسط مش كبار ومش صغيرين وطولها 165 سم وانا وهى كانت علاقتنا جميلة اوى نظرا اننا فى سن بعض واننا كمان دماغنا زى بعض المهم القصة دى حصلت معايا بالظبط من حوالى6شهور من تاريخ كتابة القصة انا كنت راجع من التمرين ولقيت بنت خالى واقفة فى البلكونة فنادتلى وقلتلى هاتلى كنز بيبسى وصدور بانيه وتعالى فجبت اللى قالت عليه وطلعت اديهم ليها ودخلت لقتها لابسه باضى كت وشورط قولتلها حرام عليكى الجو برد قلتلى لا انا مشغلة التكييف وتعالى عاوزاك دخلت قولتلها خير قلتلى عاوزة اقولك حاجة قولتلها اخلصى قلتلى فى واحد صاحبك كلمنى وعاوز يرتبط بيا بقولها مين قلتلى خالد قولتلها طيب قشطة انا مالى بها قلتلى بقولك ايه بصراحة انا بحبك انت وانت عارف كده وكمان مامتك ومامتى عارفين قولتلها بس و**** انا بحبك زى اخواتى بالظبط فقامت جاية معيطة فرقبت منها واخدت راسها على صدرى بقولها ياحبيبتى و**** انا افديكى بعمرى بس و**** انا بحبك زى اختى قلتلى بس انت قولت لمامتك غير كده* بصراحة ياجماعة انا اصلا بحبها بس كنت بتقل عليها *قولتلها قولت لمامتى ايه قلتلى مامتك قلتلى انك بتحبنى وبتعشقنى كمان قولتلها لا كلام قلتلى لا انا عارف انك بتحبنى عشان انت دايما بتغير عليا بجنون قولتلها ايوة بحبك وبموت فيكى وكانت ايدى على كتفها وضاممها لصدرى قلتلى بجد قولتلها ايوة بحبك يارانيا قلتلى انا بقا مستعدة اعملك اى حاجة قولتلها اى حاجة اى حاجة قلتلى ايوة قولتلهاعاوز مكرونة بشمل قلتلى عيونى ياتاج راسى بس بكره قولتلها طب انا جعان اوى قلتلى ثانية والاكل يبقى جاهز ودخلت المطبخ تجبلى اكل فدخلت وراها وهى واقفة انا جيت براحة من وراها ورحت جاى حضنها من وره قلتلى خضتنى حرام عليك بقولها اوعى تخافى طول مانا جنبك قلتلى بحبك وقامت حضنانى وهنا زبى كان على بطنها وكان واقف اوى قلتلى ميدو قولتلها نعم ياروحى قلتلى انا عارفة انك ولد وليك احتياجات وانا مستعدةاعملك اى حاجة بس بشرط متعملش كده مع غيرى قولتلها ياقلبى انا مستعد مكلمش اى بنت عشان خاطرك قلتلى بحبك ياميدو قولتلها وانا بعشقك وروحت جاية حاطة شفايفهاعلى شفايفى قولتلها بلاش انا مش عاوز اضايقك قلتلى انا مبسوطة انت مالك انت وفضلت تبوس فشفايفى لحد مالقيت ايديها على طيزى من وره وبتدخل جوه البنطلون بقولها بتعملى ايه قلتلى اسكت وسيبلى نفسك انا عارفة انك عاوز ترتاح ولماترتاح معايا مع مراتك احسن من مع حد غيرى قولتلها بحبك قلتلى وانا بحبك ياجوزى وقامت جايه مدخله ايديها فى طيزى من ورها وفضلت تلعب فى خرم طيزى وخلتنى هتجنن منها وقلتلى طيزك حلوة اوى ممكن تخلع هدومك قومت جاى خالع كل هدومى وهى كمان وبقينا عرايا خالص وقلتلى نامى على بطنك وارفع طيزك لفوق نمت زى ماقالت وفصلت تلحسلى طيزى اكتر من عشر دقايق وتدخل لسانها فى طيزى وتخرجه وانا هموت منها وبعدين قلتلى تعالى الحسلى كسى يالبوى ونامت على ضهرها وانا فضلت الحس فكسها اكتر من ربع ساعها جابت هى فيهم 3مرات وانا الحس كسها والعب فى بظرهابلسانى وايدى بتلعب فى بزازها ولقتها بتقولى اااااااه براحة يالبوى لسانك هيقطع كسى يامنيوكى براحة براحة يامتناك وانا مش سال فيها ولما جات تجيب قولتلها هاتى فى بقى وجابت شلال عسلها فى بقى وانا بلعته كله وقلتلى تعالى انت كمان هات يامتناك انا نفسى اتناك منك وقامت جاية واخدةوضعية الكلب وقلتلى حطه فطيزى يامنيوكى بسرعه وجبت كريم وحطيته بصعوبة فطيزها وهى تقولى ااااااااااه ياطيزى اااااااااااه يامتناك براحة ياشرموط زبك كبير اوى ااااااااااه ااااااااااه ااااااااااه ياخول براحة طيزى اتفشخت يامتناك براحة اااااااااااااه وانا مش سال وفضلت ادخل زبى لحدمادخل كله ولما جيت اجيب قلتلى هات فى طيزى يامتناك وجبت لبنى فطيزها ومن قوته وكتره لبنى خرج بره طيزها ونزل على كسها وفخدها وهى فضلت نايمة مش قادرة تتحرك وفجاة لقينا مرات خالى واقفة ورانا بتلعب فى كسها وبتقولى اه يامتناك ده انت نياك كبير وانتى طلعتى بنت متناكة يارانيا واناورانيا كنا فى حالة ذهول وفجاة لقيت مرات خالى بتلعب فى كس بنتها وتلحس فيه وتقولى نيكنى نيكنى نيكنى طفى نار كسى وطيزى يامتناك وانا مقدرتش قومت قايم الحس كسها وطيزهاوهى بتلعب فى كس بنتها وتلحسه وبعدين قلتلى يلا ياشرموط نيكنى انا مش قادرة نيكنى فكسى ياشرموط ودخلت زبى مرة واحده فى كسها وهى صرخت صرخة كبيرة وانا شغال نيك فكسها بجنون وهى تقولى اااااااااااااه ياكسى ااااااااااه ياكسى ااااااااااه اكتر نيكنى اوى نيكنى نيكنى نيكنى نيك مرات خالك المتناكة نيكنى نيكنى وانا شغال نيك وبعدين قومت نايم على ضهرى وهى قعدت على زبى وبنتها حطت كسهاعلى بقى وامها بتتناك من زبى وتقوم وتنزل عليه وبنتها قاعدة بكسهاعلى بقى الحس لها وبعدين فضلت ارضع بزاز المتناكة رانيا وحلمات بزازها وامها لسه بتصرخ وقولت لمرات خالى يامتناكةقومى نغير الوضعية ونيمتها على ضهرها وخلتهافتحت رجليها عالاخر وحطيت زبى فكسها الوضع اليابانى يعنى وفضلت انيك فيها وبنتها عماله ترضع من بزاز امها وامها تقولها ارضعى يابنت المتناكة اوى وانت نيكنى اوى يامنيوك وفضلت انيك امها اكتر من نص ساعه وامها جابت وقتها اكتر من 10 مرات وبعدين قولت لمرات خالى قومى وخليت وشها للحيطة وضهرها ليا وحطيت زبى فكسهامن وره ورانيا عماله تلعب فى خرم طيزى ولما جيت اجيب قلتلى هات فى كسى يامتناك وجبت براكين لبنى فى كسها وهى تصرخ وتقولى اااااااااااه لبنك سخن اوى اااااااااااه اااااااااااوه ااااااااااااوه ااااااااااااااه اااااااااااااااح ااااااااااااح لبنك مولع ياميدو انت اكبر نياك فالدنيا يامتناك ومن يومها للنهاردة بنيك مرات خالى وبنتها وبفكر انيك رانيا بنت خالى فكسها وافتحها

صور مص زب - تحميل سكس سعودي سكس امهات - قصص سكس - نيك بنت - سكس محجبات 2019-

افلام نيك مترجمه

انا ميدو 18سنه من مدينة نصر كايرو جسمى رياضى نظرا انى بلعب فى نادى طلاع الجيش المصرى وقمحاوى يعنى مش ابيض ومش اسمر طولى 181سم وزبى كبير طوله 20سم وعرضه 16سم كان لى مرات خالى عندها 37سنه بس لسه محتفظة بجسمها وهى طولها 160سم ووزنها حوالى 60كيلو وهى بيضة اوى زى بياض التلج او اللبن وبزازها كبار اوى وعلى طول حلمات بزازها واقفة وهقولكوا عرفت كده ازاى دلوقتى وطيزها كبيرة اوى وامورة جدا جدا هى ساكنه فى الشقة اللى تحتى على طول وكان ليها بنت عندها 17سنه وكانت هى كمان بيضة اوى وطيزهامدورة وزى الملبن وبزازها وسط مش كبار ومش صغيرين وطولها 165 سم وانا وهى كانت علاقتنا جميلة اوى نظرا اننا فى سن بعض واننا كمان دماغنا زى بعض المهم القصة دى حصلت معايا بالظبط من حوالى6شهور من تاريخ كتابة القصة انا كنت راجع من التمرين ولقيت بنت خالى واقفة فى البلكونة فنادتلى وقلتلى هاتلى كنز بيبسى وصدور بانيه وتعالى فجبت اللى قالت عليه وطلعت اديهم ليها ودخلت لقتها لابسه باضى كت وشورط قولتلها حرام عليكى الجو برد قلتلى لا انا مشغلة التكييف وتعالى عاوزاك دخلت قولتلها خير قلتلى عاوزة اقولك حاجة قولتلها اخلصى قلتلى فى واحد صاحبك كلمنى وعاوز يرتبط بيا بقولها مين قلتلى خالد قولتلها طيب قشطة انا مالى بها قلتلى بقولك ايه بصراحة انا بحبك انت وانت عارف كده وكمان مامتك ومامتى عارفين قولتلها بس و**** انا بحبك زى اخواتى بالظبط فقامت جاية معيطة فرقبت منها واخدت راسها على صدرى بقولها ياحبيبتى و**** انا افديكى بعمرى بس و**** انا بحبك زى اختى قلتلى بس انت قولت لمامتك غير كده* بصراحة ياجماعة انا اصلا بحبها بس كنت بتقل عليها *قولتلها قولت لمامتى ايه قلتلى مامتك قلتلى انك بتحبنى وبتعشقنى كمان قولتلها لا كلام قلتلى لا انا عارف انك بتحبنى عشان انت دايما بتغير عليا بجنون قولتلها ايوة بحبك وبموت فيكى وكانت ايدى على كتفها وضاممها لصدرى قلتلى بجد قولتلها ايوة بحبك يارانيا قلتلى انا بقا مستعدة اعملك اى حاجة قولتلها اى حاجة اى حاجة قلتلى ايوة قولتلهاعاوز مكرونة بشمل قلتلى عيونى ياتاج راسى بس بكره قولتلها طب انا جعان اوى قلتلى ثانية والاكل يبقى جاهز ودخلت المطبخ تجبلى اكل فدخلت وراها وهى واقفة انا جيت براحة من وراها ورحت جاى حضنها من وره قلتلى خضتنى حرام عليك بقولها اوعى تخافى طول مانا جنبك قلتلى بحبك وقامت حضنانى وهنا زبى كان على بطنها وكان واقف اوى قلتلى ميدو قولتلها نعم ياروحى قلتلى انا عارفة انك ولد وليك احتياجات وانا مستعدةاعملك اى حاجة بس بشرط متعملش كده مع غيرى قولتلها ياقلبى انا مستعد مكلمش اى بنت عشان خاطرك قلتلى بحبك ياميدو قولتلها وانا بعشقك وروحت جاية حاطة شفايفهاعلى شفايفى قولتلها بلاش انا مش عاوز اضايقك قلتلى انا مبسوطة انت مالك انت وفضلت تبوس فشفايفى لحد مالقيت ايديها على طيزى من وره وبتدخل جوه البنطلون بقولها بتعملى ايه قلتلى اسكت وسيبلى نفسك انا عارفة انك عاوز ترتاح ولماترتاح معايا مع مراتك احسن من مع حد غيرى قولتلها بحبك قلتلى وانا بحبك ياجوزى وقامت جايه مدخله ايديها فى طيزى من ورها وفضلت تلعب فى خرم طيزى وخلتنى هتجنن منها وقلتلى طيزك حلوة اوى ممكن تخلع هدومك قومت جاى خالع كل هدومى وهى كمان وبقينا عرايا خالص وقلتلى نامى على بطنك وارفع طيزك لفوق نمت زى ماقالت وفصلت تلحسلى طيزى اكتر من عشر دقايق وتدخل لسانها فى طيزى وتخرجه وانا هموت منها وبعدين قلتلى تعالى الحسلى كسى يالبوى ونامت على ضهرها وانا فضلت الحس فكسها اكتر من ربع ساعها جابت هى فيهم 3مرات وانا الحس كسها والعب فى بظرهابلسانى وايدى بتلعب فى بزازها ولقتها بتقولى اااااااه براحة يالبوى لسانك هيقطع كسى يامنيوكى براحة براحة يامتناك وانا مش سال فيها ولما جات تجيب قولتلها هاتى فى بقى وجابت شلال عسلها فى بقى وانا بلعته كله وقلتلى تعالى انت كمان هات يامتناك انا نفسى اتناك منك وقامت جاية واخدةوضعية الكلب وقلتلى حطه فطيزى يامنيوكى بسرعه وجبت كريم وحطيته بصعوبة فطيزها وهى تقولى ااااااااااه ياطيزى اااااااااااه يامتناك براحة ياشرموط زبك كبير اوى ااااااااااه ااااااااااه ااااااااااه ياخول براحة طيزى اتفشخت يامتناك براحة اااااااااااااه وانا مش سال وفضلت ادخل زبى لحدمادخل كله ولما جيت اجيب قلتلى هات فى طيزى يامتناك وجبت لبنى فطيزها ومن قوته وكتره لبنى خرج بره طيزها ونزل على كسها وفخدها وهى فضلت نايمة مش قادرة تتحرك وفجاة لقينا مرات خالى واقفة ورانا بتلعب فى كسها وبتقولى اه يامتناك ده انت نياك كبير وانتى طلعتى بنت متناكة يارانيا واناورانيا كنا فى حالة ذهول وفجاة لقيت مرات خالى بتلعب فى كس بنتها وتلحس فيه وتقولى نيكنى نيكنى نيكنى طفى نار كسى وطيزى يامتناك وانا مقدرتش قومت قايم الحس كسها وطيزهاوهى بتلعب فى كس بنتها وتلحسه وبعدين قلتلى يلا ياشرموط نيكنى انا مش قادرة نيكنى فكسى ياشرموط ودخلت زبى مرة واحده فى كسها وهى صرخت صرخة كبيرة وانا شغال نيك فكسها بجنون وهى تقولى اااااااااااااه ياكسى ااااااااااه ياكسى ااااااااااه اكتر نيكنى اوى نيكنى نيكنى نيكنى نيك مرات خالك المتناكة نيكنى نيكنى وانا شغال نيك وبعدين قومت نايم على ضهرى وهى قعدت على زبى وبنتها حطت كسهاعلى بقى وامها بتتناك من زبى وتقوم وتنزل عليه وبنتها قاعدة بكسهاعلى بقى الحس لها وبعدين فضلت ارضع بزاز المتناكة رانيا وحلمات بزازها وامها لسه بتصرخ وقولت لمرات خالى يامتناكةقومى نغير الوضعية ونيمتها على ضهرها وخلتهافتحت رجليها عالاخر وحطيت زبى فكسها الوضع اليابانى يعنى وفضلت انيك فيها وبنتها عماله ترضع من بزاز امها وامها تقولها ارضعى يابنت المتناكة اوى وانت نيكنى اوى يامنيوك وفضلت انيك امها اكتر من نص ساعه وامها جابت وقتها اكتر من 10 مرات وبعدين قولت لمرات خالى قومى وخليت وشها للحيطة وضهرها ليا وحطيت زبى فكسهامن وره ورانيا عماله تلعب فى خرم طيزى ولما جيت اجيب قلتلى هات فى كسى يامتناك وجبت براكين لبنى فى كسها وهى تصرخ وتقولى اااااااااااه لبنك سخن اوى اااااااااااه اااااااااااوه ااااااااااااوه ااااااااااااااه اااااااااااااااح ااااااااااااح لبنك مولع ياميدو انت اكبر نياك فالدنيا يامتناك ومن يومها للنهاردة بنيك مرات خالى وبنتها وبفكر انيك رانيا بنت خالى فكسها وافتحها